Música!

Avui a la classe de música hem seguit aprenent la cançó de l’aranyeta xica i hem après un nova cançó amb instruments de percussió: el pollet i la gallina!

L’aranyeta xica

El pollet i la gallina

___________________16/11/2018

Música!

El rectangle del silenci!

L’aranyeta xica

fa olor de panellets______________

Ahir la mare de la Leyre ens va portar un grapat de panelletes a la classe , ella que és una gran cuinera i pastissera ens va fer llepar-nos els dits durant una estoneta…

Moltes gràcies!

un cuc al pati__________________

La setmana passada quan vam baixar al pati vam descobrir i que el compartim amb altres éssers vius els quals  no veiem si no anem amb els ulls molt oberts.

Al principi el vam mirar de ben lluny però poc a poc la confiança es va apoderar de nosaltres i ens vam apropar més a ell.

mireu quina aventura!!

Música!

Avui, a l’hora de música, hem fet un popurri de cançons!

____________________________________________5/10/18

el nostre dia a dia al pati de l’escola______

Les estones de pati són espais de temps on també aprofitem per dur a terme l’activitat espontània i explorar les diferents possibilitats que ens donen els materials que ens trobem allà.

Aquella tarda els infants de la classe van organitzar-se per fer un circuit, primer amb les

taules de pícnic i la caseta i després amb les caixes de fruita.

en voleu veure més?

hem començat a fer psicomotricitat____

La setmana passada  per la tarda vam baixar en petit grup a fer psicomotricitat durant una bona estona a la sala.

Descobrir un nou espai de l’escola, baixar moltes escales per poder arribar al lloc i gaudir de tot el material que hi havia de forma lliure va ser una experiència molt enriquidora.

comença una nova aventura________

Benvinguts al nostre bloc!!

Aprofitarem aquest espai per compartir amb vosaltres tot allò que duem a terme a l’aula que sigui d’especial rellevància mitjançant fotos i textos.

De moment, us deixem un recull d’algunes fotos on es veu el nostre moment d’adaptació a nous espais i noves persones que entren a la vida d’aquests petits infants.

mireu-nos!!