Sant Jordi a la comunitat de petits

Dilluns va ser un dia fantàstic a la comunitat de petits.

“Mostra literària” llegendes, rodolins, contes inventats…

Al matí els nens i les nenes de P5, els espies, van està ultimant els últims detalls d’un conte inventat.  A P3, les girafes bomberes,  van explicar  la llegenda de Sant Jordi feta per ells. A p4, les tortugues,  van acabar de perfilar els seus rodolins.

Tothom va escollir una rosa, la que més els hi agradava de les que havíem fet als tallers.

A la tarda Camins de lectura vam compartir estones de lectura amb els nostres padrins de 3è, 5è, 6è.

Dimarts “Fira Científica” vam compartir amb nens i nenes de la comunitat de mitjans bones estones al pati observant les diferents paradetes d’experiments que ens havíen preparat la comunitat de Grans.

Dimecres els Espíes de p5 ens han explicat el seu conte inventat i nosaltres, les girafes deP3 hem explicat la llegenda de Sant Jordi fet nostre. També l’hem explicat  a P4. Els hi ha agradat molt.

A la tarda batukada, tothom el pati escoltar els nens i les nenes de la comunitat de mitjans i grans.

Dijous preparació del Joc perdut. Preparació per la visita de la comunitat de grans. Parlarem dels murals que hem fet; de les preguntes de “Ciència i Filosofia”que hem pensat perquè ens responguin els nens i les nenes de comunitat de grans.

Divendres intercanvi amb les diferents comunitats de mitjans i grans. Tohom hem gaudit explicant els nostres treballs, murals, activitats diferents.

Ja tenim logo nou fet pels nens de la comunitat de mitjans i grans juntament amb l’Urgell

cliqueu per veure fotos de tota la Setmana Cultural de Ciència i Filosofia.

_____________Setmana Cultural de la Ciència  i la Filosofia_______