Activitat a la platja: MULLA’T JUGANT!

Aquest matí, tota la Comunitat de Mitjans hem realitzat una sortida lúdica per acomiadar aquest curs que ja s’acaba. Tots junts hem participat en la gimcana que els monitors de l’Associació Joc Viu ens havien preparat a la platja de la Mar Bella. Consistia en diferents estacions en les quals havíem de realitzar diversos jocs motrius i sensorials: curses de relleus, guerres de pilotes, circuit d’habilitats motrius, …

Ha estat una activitat molt refrescant i ens ho hem passat genial!!

Clicant la foto podreu veure totes les imatges!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

La visita d’un PIANO!

La setmana passada vam poder gaudir de la presència d’un piano de cua al pati de l’escola gràcies al projecte “Em toca”, dins el Concurs Maria Canals   (www.mariacanals.cat).

Al llarg de la setmana vam fer totes les classes de música al pati amb el Biel, un gran pianista! Vam tenir la sort de poder escoltar algunes peces musicals tocades per ell i, després,  ens va convidar a tocar-lo nosaltres mentre ell ens feia alguns acompanyaments. (Clicant la imatge podreu accedir a l’àlbum amb algunes fotografies d’aquests moments).

Tothom qui va voler va poder tocar el piano (alumnes, mestres, famílies) i va ser un joc més a les hores de pati.

La veritat és que el trobarem a faltar!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

RACÓ PER RACÓ

RACÓ PER RACÓ 😉

Aquest tercer trimestre, a anglès de la comunitat de mitjans, continuem amb nous racons!!  Mitjançant una barreja entre dues temàtiques molt interessants, els animals salvatges i la geografia, estem realitzant moltes activitats i jocs per treballar la lectura, la cerca al diccionari, l’escriptura, la preparació d’exposicions orals, l’autonomia amb l’ordinador i la cerca a Internet, la imaginació i la creativitat…

Tenim un racó de “reading” on han de llegir unes frases sobre animals salvatges i relacionar els les fotos dels animals amb els seus països.  Després han de respondre preguntes sobre els animals.

Un racó de “computers” en què han de fer cerques a Internet, investigar pàgines web i jugar tant com puguin a diferents jocs.

Un racó de “writing” en què, a partir d’unes “flashcards”, han de formar frases amb sentit sobre diferents animals amb les estructures treballades a classe.

Un racó de “maps” en què han de completar un trencaclosques dels països del món i han d’anar buscant a un diccionari de països creat especialment per a ells, la traducció i informació sobre els diferents països que van completant al mapa.

Es manté el racó de creació per tal que facin volar la imaginació i plasmin les seves idees, individualment o en grup, en un mural ben bonic amb diferents materials.

I finalment, el racó d’exposició en el qual, a partir d’un guió donat, han de preparar-se una presentació oral d’un animal treballat i exposar-la davant de la resta de l’alumnat del grup, el qual adopta el paper de mestre per uns minuts.

 

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari