La visita d’un PIANO!

La setmana passada vam poder gaudir de la presència d’un piano de cua al pati de l’escola gràcies al projecte “Em toca”, dins el Concurs Maria Canals   (www.mariacanals.cat).

Al llarg de la setmana vam fer totes les classes de música al pati amb el Biel, un gran pianista! Vam tenir la sort de poder escoltar algunes peces musicals tocades per ell i, després,  ens va convidar a tocar-lo nosaltres mentre ell ens feia alguns acompanyaments. (Clicant la imatge podreu accedir a l’àlbum amb algunes fotografies d’aquests moments).

Tothom qui va voler va poder tocar el piano (alumnes, mestres, famílies) i va ser un joc més a les hores de pati.

La veritat és que el trobarem a faltar!

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.