Setmana Cultural – DIMECRES

La comunitat de mitjans ha centrat aquest tercer dia en la BIOLOGIA. En primer lloc, cada grup ha trobat un sobre amb moltes peces, a partir de la observació i el diàleg, han deduït que es tractava de diversos trencaclosques que havien d’agrupar i muntar. Ens hem adonat que tots es tractaven d’animals i per tant, hem après que la biologia és la ciència que estudia els éssers vius i la seva evolució. Hem treballat en equip, amb molta atenció i dedicació, i finalment hem aconseguit resoldre els trencaclosques. Un cop posats en comú quins animals teniem, hem escoltat els seus sons i els hem identificat amb cada imatge. Cliqueu la imatge per veure algunes de les fotografies!

Més endavant, hem jugat a ser biòlegs, tot classificant-los segons els criteris que creiem més adients. Ens hem adonat que els podem agrupar segons una gran varietat de criteris: pel seu desplaçament, pel medi on viuen, pel nombre de potes, etc.

Per acabar aquesta jornada, hem realitzat una activitat filosòfica sobre els animals. Què en pensem del zoo? Ens permet veure de prop animals que viuen molt lluny? Haurien de viure tots els animals en llibertat? Aquells que estan en perill d’extinció els hem de cuidar i per tant han de viure en captivitat? Ha estat un estona de reflexió i conversa, on tothom ha pogut aportar la seva opinió i veure que teníem una gran quantitat d’arguments! Hem volgut reflectir-los en un mural, enganxant totes les opinions que han sorgit en post-its de diferents colors. Per veure’l, cliqueu la foto!

Paral·lelament, al llarg de dia d’avui hem tingut el plaer de gaudir d’una activitat musical anomenada CERCLES DE PERCUSSIÓ. Cada grup ha participat en l’activitat organitzada pel Pau, on a partir de l’experimentació i del joc, hem pogut sentir el ritme i divertir-nos amb la música! Per acabar la jornada, tota l’escola ens hem reunit al pati per participar en un gran cercle de percussió! Gràcies famílies per compartir amb nosaltres aquest moment! Cliqueu la imatge per veure les millors fotografies!

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.