Setmana Cultural – DIMARTS

Durant el matí de dimarts, tots els nens i nenes de l’escola hem participat en la

FIRA CIENTÍFICA. Els alumnes de 3r fins a 6è han estat durant molts dies buscant, provant i realitzant experiments en petits grups. Durant el matí de dimarts, cada grup va preparar una parada per a que els seus companys puguessin veure els experiments i els van donar la corresponent explicació científica. Els nens i nenes de P3 fins a 2n, barrejats en diversos grups, van poder passejar, tocar i observar els experiments que els seus companys gran havien preparat. Va ser una activitat encantadora i plena de ciència! Si cliqueu a la imatge podreu veure les fotografies de tots els experiments!

Per la tarda, els nens i nenes de la Comunitat de Mitjans van realitzar una activitat filosòfica relacionada amb la robòtica a partir del material WONDER PONDER, YO PERSONA. A partir d’unes imatges, van poder reflexionar, conversar i opinar sobre diferents aspectes com…

• Com saps que no ets un robot?
  • Tenir un amic robot és igual que tenir un amic persona?
  • T’agradaria tenir un germà robot?
  • Qui seria millor mestre/a, un robot o una persona?
  • Un robot pot aprendre?

I vosaltres, què en penseu?

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.