Setmana Cultural – DILLUNS

Avui ha estat un primer dia de setmana cultural molt intens! Hem fet una gran varietat d’activitats, a més de celebrar la diada de Sant Jordi.

Per endinsar-nos de ple en la setmana cultural, la comunitat de mitjans ha fet una primera activitat de presentació anomenada ABECEDARI CIENTÍFIC. A través de diverses targetes, hem pogut conèixer una gran quantitat de científics que han fet una gran tasca al llarg de la història. Gràcies a aquest abecedari, hem après que dins la ciència, existeixen una gran quantitat de disciplines molt diverses.

Aquí podeu veure un recull de fotografies sobre com s’ha desenvolupat aquesta activitat en els tres grups.

Seguidament, ens hem endinsat en el món de la ROBÒTICA. Hem pogut veure diversos vídeos sobre robots molt diferents i amb funcions molt diverses. Hem estat conversant i  reflexionant sobre quins robots tenim a prop, si ens ajuden, com funcionen, si substitueixen les persones,… Finalment, cadascú ha imaginat i dissenyat un robot del futur, posant-li un nom i explicant quina funció tindria. El resultat ha estat sorprenent!

A la tarda, tots els nens i nenes de l’escola han participat en l’activitat CAMINS DE LECTURA. Aquesta activitat consistia en que padrins i fillols, poguéssin passejar i voltar per diferents racons de l’escola trobant i llegint contes i llibres de diverses temàtiques. Ha estat una estona de lectura compartida entre grans i petits molt agradable! Aquí podeu veure algunes fotos dels millors moments de la tarda.

Per acabar el dilluns i acomiadar la diada de Sant Jordi, cada nen i nena ha pogut endur-se una ROSA feta per algun company o companya de l’escola, totes elles fetes amb diferents tècniques plàstiques. Precioses! A més, els de sisè han fet una gran feina durant tot el dia a la seva paradeta de roses i llibres!

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.