1r CONCURS MONES DE PASQUA!

Per acabar de forma molt dolça el 2n trimestre,

a la Comunitat de Mitjans hem celebrat el

1r Concurs de Mones de Pasqua de l’escola Miralletes!!

Al llarg de la setmana, els nens i les nenes s’han apuntat lliurement per tal de formar els grups participants. Cada grup ha estat format per companys i companyes de 1r, 2n i 3r.

De bon matí, s’han reunit els grups i treballant en equip, han hagut d’anar decidint els ingredients amb els quals volien dissenyar la seva mona i de quina manera els volien col·locar. Per escollir tenien diverses opcions (algunes triades per ells mateixos): xocolata, plomes, pollets, virutes de colors, cors de sucre, llàgrimes de xocolata blanca, ous, melmelada, petit suisse, neules, massapà, xocolata blanca, lacasitos, boletes de sucre de colors, crema de cacahuet, xuxes, … Un munt d’ingredients per fer mones ben originals i divertides!

Un cop acabades, han estat totes exposades al passadís numerades. A la tarda, cada alumne amb una papereta han pogut votar quina era la seva mona guanyadora de cada categoria. Hi havia 4 modalitats: la més atractiva a la vista, la més creativa, la més bona i el millor treball en equip. Hem fet el recompte de vots i finalment hem esbrinat quines eren les guanyadores de cada categoria!

Hem acabat la tarda tastant-les i amb una petita festa per acomiadar-nos fins després de les vacances.

Si cliqueu la imatge podreu veure els millors moments de la preparació i del concurs, i sobretot, de les mones tan espectaculars i creatives que han elaborat tots els nens i nenes de la comunitat! Esperem que us agradin!!!

BONES VACANCES!!!

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a 1r CONCURS MONES DE PASQUA!

1. Zoí diu:

Unes mones delicioses i un reportatge fantàstic!!!
    Es nota que vau disfrutar.