Espai C i Tallers Artístics

En aquesta nova entrada us volem mostrar un petit tastet del que han estat els tallers artístics de la comunitat durant aquest segon trimestre i una mostra de l’Espai C. Els nens i nenes ja s’han adaptat perfectament a aquest funcionament, decideixen cada setmana a quin taller volen assistir per tal d’experimentar i desenvolupar les diferents habilitats i tècniques artístiques. Cada vegada són més autònoms i creatius, quedem bocabadats amb les seves creacions! Cliqueu l’enllaç per accedir al recull de fotografies i vídeos!

Espai C

Cada setmana els nens i nenes que ho desitgen continuen baixant per treballar en diferents escultures i pròpies creacions amb l’escultor resident a l’escola: l’Urgell.

Taller de Cuina

Al taller de cuina continuem experimentant i descobrint les noves possibilitats que ens ofereix aquest món d’aliments, estris i tècniques tan atractiu. Durant aquest segon trimestre hem introduït un element imprescindible, o si més no, molt important a la cuina: el foc. Hem fet servir el forn per acabar la nostra recepta: “ Vol-au-vents farcits de gall d’indi, salsitxes i formatge”.

Entre rialles i converses hem conegut el nou vocabulari que ens ofereix la recepta i hem gaudit compartint taula i tastant el resultat. Si voleu provar, els vostres fills i filles estaran encantats de fer aquest plat a casa amb vosaltres.

Taller de Fang

Gairebé tots els nens i nenes ja han passat per aquest taller vàries vegades, això fa que les obres que creen cada cop siguin més elaborades, proporcionades i polides. Aquí podeu veure una mostra de les seves obres d’art!

Taller Enfila l’Agulla

Durant les sessions setmanals del taller “Enfila l’agulla” ens nens i nenes de la Comunitat de Mitjans han anat aprenent els rudiments bàsics de la costura a mà a través de diverses activitats proposades. Han pogut escollit entre resseguir la forma d’una figura, decorar una polsera amb diferents tipus de punts, decorar un plat tot resseguint un perfil, brodar la seva  inicial amb un bastidor entre d’altres…

Els felicitem pel seu entusiasme i perseverança així com amb la il·lusió que afronten les seves creacions artístiques.

Taller de Reciclatge

Al taller de reciclatge,  ela alumnes  aprenen a treure partit dels  materials de rebuig.. Caixes, rotlles de cartró de diverses mides, oueres, càpsules buides de café, ampolles i garrafes de plàstic,…Aquests materials són aportats pels mateixos alumnes. Quan vénen al taller de vegades ja tenen una idea prèvia del què faran, però d’altres vegades ho improvisen en aquell moment, en funció del material que troben. Poden treballar individualment o bé realizar un projecte comú. La qüestió és deixar anar la creativitat i la imaginació! En acabat, és molt important col·laborar en recollir tot el que han fet servir i deixar l’espai net i endreçat, tal i com ho havien trobat.

Taller Teatre i Emocions

Al taller de teatre i emocions de la comunitat de mitjans ens ho passem pipa!  Mitjançant la relació entre la música i les emocions, fem molts exercicis d’interpretació corporal acompanyats de música amb els quals treballem l’atenció, la imaginació, la coordinació, la pèrdua de la vergonya, el gest corporal, l’expressió facial, l’engany, la simulació de situacions, la improvisació, l’entonació del text, el treball individual i en grup, el joc cooperatiu i moltes altres coses!  Aquest segon trimestre hem començat a introduir el text en la interpretació, el moviment corporal lligat a la paraula, exercicis d’entonació contradictòria, de simulació d’emocions amb text aleatori, el joc psicològic i moltes altres propostes que involucren tot allò relacionat amb el moviment, la música el teatre i les emocions!

Taller de Dansa

Al principi varem aprendre les coses bàsiques.

Ara comencem a fer les nostres creacions

Hem copiat una companya nostra

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.