1r

A primer hem iniciat la Xarxa d’aula:

“ELS ALIMENTS”

Quin és l’origen dels aliments que prenem? Quins són els més saludables? Intentem resoldre aquestes preguntes i moltes més…

_____________________________________________________22/5/2018

Benvolgudes famílies!

Us comuniquem que el proper divendres dia 16 de Març la piscina fa una jornada de portes obertes. Serà una sessió especial en la qual pares, familiars i amics podreu gaudir veient als vostres nens i nenes a la piscina, mostrant-vos tot allò que han après al llarg d’aquest segon trimestre. Tots els que vulgueu anar a veure com neden els vostres fills i filles, aquell dia podreu fer-ho.

Hora: d’11h a 11,45h

Lloc: Centre Esportiu Municipal Guinardó. Carrer Telègraf 31-45

Us hi esperem!!!

______________________________________________________12/3/2018

Anglès

L’alumnat de 1r també gaudeix moltíssim dels racons d’anglès amb els quals treballem la lectura, la comprensió i expressió orals, l’expressió escrita, la creativitat i el treball en grup, tot a través de diferents tipus de jocs i materials!!!

_____________________________________________________07/03/2018

Música!

Algunes de les coses que hem fet avui a classe!

Càmera: Leo

_____________________________________14/02/2018

LA GIMNÀSTICA FA PER TU!

Avui els i les alumnes de 1r han participat en l’activitat d’educació física sobre gimnàstica organitzada pel GRÀCIA GIMNÀSTIC CLUB i l’Institut Barcelona Esports juntament amb altres escoles. Un cop allà, hem començat amb una activitat d’escalfament amb molt de ritme. Seguidament, hem realitzat un circuit per diferents estacions en les quals hem fet diferents exercicis utilitzant els aparells que formen part de la gimnàstica artística (anelles, trampolí, terra, barra d’equilibri, paral·leles, …). Hem treballat de manera molt diferent algunes habilitats com els girs i els salts, l’equilibri, la coordinació, suspensions, impulsions,… Ha estat una experiència molt emocionant ja que hem tingut l’oportunitat de realitzar diferents activitats com els gimnastes professionals! Per acabar, una de les gimnastes del club ens ha fet una petita demostració d’alguns dels exercicis.

Aquí us deixem el recull de fotografies que us mostraran tot el que hem practicat i après sobre la gimnàstica!

ATENCIÓ! Per tots aquells que heu gaudit amb la gimnàstica i continueu interessats, recordeu que des del GRÀCIA GIMNÀSTIC CLUB us han convidat, amb la invitació que us hem donat, a participar en una classe gratuïta. Tan sols cal que us poseu en contacte amb el club i demaneu dia i hora! Animeu-vos!

(Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Sònia)

______________________________________________________________

Mireu com ens ha quedat l’esquema dels sentits.

____________________________________________________27 gener 2018

Busquem informació del nostre cos a la biblioteca de l’escola, a les altres Comunitats, a internet, etc.

________________________________________________26 de gener de 2018

Amb una cantarella i un joc aprenem les parts principals en que es divideix el nostre cos.

________________________________________________22 de gener de 2018

TALLER BUCODENTAL

Ahir ens va visitar la infermera Yolanda Robles i ens va parlar de la importància d’esmorzar de manera saludable per créixer sans i forts. També ens va ensenyar a rentar-nos les dents correctament.

Amb aquest taller comencen la xarxa d’aula: “El nostre cos”.

___________________________________________________15 gener 2018

Hem començat a preparar la sortida a L’Auditori que farem pròximament!

______________________________________________ 5 de novembre de 2017

UN REGAL DE LA XINA

Avui ens han fet un regal arribat directament de la Xina, dos contes, escrits en xinès i anglès. Hem pogut comparar els símbols xinesos amb les nostres lletres.                       Moltes gràcies Ona!

20171025_095930_opt

___________________________________________________25 d’octubre 2017

COMENCEM PRIMER

Els nens i nenes de primer hem començat el curs amb molta il.lusió!

20170926_152740_opt

_____________________________________________________setembre 2017