AQUÍ TENIU LA MEVA MASCOTA, ANIMEU-VOS A FER EL TRENCACLOSQUES!

Publicat dins de General | 1 comentari

Quin so és?

Aquí teniu 5 sons que ja poden ser d’animals, d’objectes, de mitjans de transports o fins i tot d’una melodia d’una cançó. Entremig teniu temps per pensar i debatre, esteu preparats i preparades? 🙂

He utilitzat el programa AUDACITY que us el recomano ja que és senzill de d’utilitzar.

Endevina endevinalla

Els nens i nenes de P5, us proposen una endevinalla, sabeu què és…

“Quan neixo porto corona

sóc mare de mil infants,

si per cas em vols conèixer

obrem la panxa d’un tall”

QUI SÓC??

Una imatge val més que mil paraules

untitled-paint

Dibuix fet per l’Alba Campamà.

Així és l’escola

facana-exterior-sant-just

La façana de l’escola, important per poder trobar-la el primer dia!

Bon dia, Bona tarda, Bona nit!

Hola a tots!!

Aquesta és una aventura nova per a mi, perquè si que consulto i miro blogs però era una cosa que em quedava una mica lluny  i que ara em miro com un/a nen/a amb una cosa nova!^^

Em dic Alba i sóc mestra d’educació infantil. He passat per moltes escoles perquè de moment sóc interina i vaig voltant per Catalunya! Ara per ara estic a una escola de Santa Coloma de Gramenet fent de reforç. Em toca fer també Psicomotricitat i SEP!! per tant en el meu cas m’emporto alguns nens només, però si que quan tinc tot el grup classe, la ràtio està entre 23-26. Passo tan per P3, per P4 com per P5.