Le tribunal administratif de Poitiers a confirmé la décision de mutation d’office prise en mars 2015 par le rectorat contre l’enseignant qui avait tenu en classe des propos « inadaptés » après l’attentat contre « Charlie Hebdo ».

Origen: Sanction confirmée pour le prof de philo qui avait ouvert un débat après l’attentat de Charlie

No a l’adoctrinament – Blog de l’Associació de Mestres Rosa Sensat

Marta Mata: «Penso que és bo que els nens sàpiguen que els seus mestres són tan normals que fins i tot tenen la seva opció política –i/o religiosa– . I que són tan mestres que no la inculquen»

Origen: No a l’adoctrinament – Blog de l’Associació de Mestres Rosa Sensat

El futur de l’educació: 3 premisses per a la discussió tecnològica

L’aprenentatge real no està en el ‘quant’ sinó en el ‘com’. No és el temps d’exposició, sinó la capacitat de relacionar-se en l’àmbit digital. No és la quantitat de pantalles que tenen al voltant, sinó l’acompanyament que reben

Origen: El futur de l’educació: 3 premisses per a la discussió tecnològica

Qui sóc

Hola!

Sóc professora de francès de l’EOI Osona a Vic. Ara me n’adono que ja havia fet servir aquesta mena de bloc com a usuaria i administradora a l’UOC on he estat consultora de francès durant uns quants anys. Ara estic en stand by com diuen els anglòfons.

M’agrada el francès, obviament, llegir, escriure, anar al teatre, fer teatre, escoltar música, fer música, ballar, barallar-me amb amb el meu fill (preadolescent segons ell) i amb la meva família en general. No arribem mai a les mans però, a vegades, les paraules també fan mal. Ens perdonem de seguida, són molts anys ja.

Espectant per la situació poètica-política del regne de les Espanyes i de la futura república Catalana, vaig fer d’okupa de l’escola de primaria del meu fill sense prendre mal. Sóc de Barcelona, del barri del Raval amb molt orgull de barri! Ja veieu, això és el que passa quan deixes que la gent s’empoderi!

En el meu temps lliure també em dedico a adoctrinar, però només al meu fill!

Que tinguem bon curs!

Margalille-1426569_640