PREMI PROVES CANGUR 2015

QUATRE ALUMNES ENTRE EL 5% MILLORS DE TOT CATALUNYA

La Societat Catalana de Matemàtiques ha convocat aquest any, 2015, la primera Prova Cangur per a PrimàriaEl Canguret“. Es va realitzar el mateix dia que les Proves Cangur de secundària, a cadascun dels centres participants, el 19 de març.

L’objectiu, al igual que El Cangur, és estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes; en aquest cas per als nois i noies de 5è i 6è de primària.

Enguany hem tingut quatre alumnes entre el 5% millors de tot Catalunya (entre uns 18000 participants) . Realment estem molt orgullosos !!!  Però a més a més, entre aquests 4 alumnes, tenim a una alumna de 5è amb el número 1. El dimarts 26 de maig la família i una representació de l’escola han estat convidats a la recollida del premi al Paranimf de la Universitat de Barcelona. Aquest acte ha estat presidit per la Consellera d’Ensenyament de la Generalitat entre d’altres personalitats.

Enhorabona a tots plegats !!!

premi cangur 003.redimensionada

Per saber-ne més