TRETS D’IDENTITAT

ESCOLA CATALANA L’Escola es defineix com a escola catalana. En els seus continguts inclou els trets d’identitat que conformen la cultura catalana, a la vegada que treballa i potencia les tradicions pròpies del país. ESCOLA ACTIVA Considerem l’educació com un procés integral que es desenvolupa tot tenint en compte les dimensions socials i individuals de l’alumne, i que cerca el seu desenvolupament i millora en els diferents àmbits: físic, intel·lectual, moral…És per això que a la nostra escola considerem tan important desenvolupar uns valors a nivell instructiu de coneixements, com també a nivell humà, de relació i sociabilitat, de respecte i de solidaritat. ESCOLA PLURAL I AMB VALORS DEMOCRÀTICS L’escola respecta l’evolució de l’alumne en el sentit de no imposar-li cap concepció partidista de la política. Creiem que la funció de l’escola en aquesta societat és orientar i ajudar els nens i les nenes en el difícil aprenentatge de la convivència i de la solidaritat, respectant la llibertat de cadascú,la seva personalitat i les seves conviccions, les quals no podran ser pertorbades per cap tipus de coacció ni per l’obligació d’assumir ideologies o creences determinades.