ASPECTES A DESTACAR

L’escola participa en una programació de sortides culturals: cinema, teatre, música, visites al Museu, tallers d’art, visites a la Biblioteca Roca Umbert.

Es fa una setmana cultural, on al voltant d’un tema central s’organitzen tallers i activitats diverses.

Edita la revista “Fem-la petar”, recollint treballs col·lectius de cada grup classe.

Els nens i nenes de 2n curs fan classes de natació a la piscina municipal.

Es fa una sortida de treball cada trimestre, i colònies a final de curs a tots els nivells on participa tot l’alumnat.

Els alumnes de tots els nivells fan un tractament experimental de les ciències amb classes setmanals a l’aula de ciències dotada especialment per aquesta tasca.

Es porta a terme, entre altres, una iniciativa pel foment de la lectura: “Els padrins de lectura” on els alumnes de 6è participen en el foment de la lectura dels alumnes de P-5 dins del programa per l’impuls de la lectura (ILEC)

Fa uns cursos s’ha iniciat un canvi metodològic en l’àrea matemàtica.

Des de l’àrea d’anglès es participa en projectes internacionals (e-twinning). S’ha sol·licitat un Erasmus+ pel proper curs.

Desenvolupem el programa de Tutoria entre Iguals (TEI) avalat per l’ICE de l’Universitat de Barcelona per dotar als nostres alumnes de les eines necessàries per la resolució de conflictes mitjançant el diàleg i el foment de les bones relacions.

Participem en el projecte “Escola Compartida” amb l’escola Montserrat Montero.

L’escola acull alumnes de Magisteri de la Universitat Autònoma i la Universitat de Vic en règim de pràctiques.