I CONGRÈS MUNDIAL ESPORT ESCOLAR

anagrama

Els dies 11, 12, 13 i 14 de Novembre es va celebrar el I Congrès Mundial d’Esport Escolar a Catalunya, a la facultat d’INEFC de Barcelona.

Van assistir-hi unes 800 persones d’arreu del món i com no també hi va haver una representació de les Terres de l’Ebre.

reduida-2

II MARATÓ PER SANT JORDI

Un dels actes que es van dur a terme durant la celebració del dia de Sant Jordi va ser la II Marató pels carrers de Móra d’Ebre, organitzada per l’IES Julio Antonio. Enguany es va va invitar a participar-hi al CEIP Lluís Viñas i Viñoles i al centre Jeroni de Moragas.

Uns 600 alumnes vam recórrer els carrers de Móra.

Primer és va fer lectura d’un manifest i desplegament de senyeres dalt d’una figura d’acrosport.

Tot seguit els més valents van fer el recorregut corrent i després el van repetir tots junts caminant, acompanyats en tot el recorregut per una gran tabalada que va omplir de so tots els carrers de la població.

Vam acabar aquest acte amb un esmorzar de germanor a l’Ies Julio Antonio de Móra d’Ebre.

I els alumnes del CEIP Lluís Viñas una vegda recuperades les forces vam anar a la plaça del poble a ballar sardanes.

table.outerframe { width:30px;}

Visit My Photos – 30 Pics