P4 Construim a l’espai de descoberta

Vam estar jugant a construccions amb els diferents jocs i propostes que tenim i s’ho van passar molt bé inventant diferents estructures.

Celebrem Santa Cecília

El 22 de novembre se celebra el Dia de la Música en honor de Santa Cecília, la seva patrona. Hem tingut la sort de poder comptar amb la Martina (exalumna de l’escola) tocant el violí, l’Andreu (Avi de la Berta i l’Olivia), tocant l’acordió i la Marta (mestra de música de l’escola) tocant la flauta travessera.

Escola Mercè Rodoreda’s Slidely by Slidely Slideshow

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, General | Deixa un comentari

CI visita el Palau de la música

Els nens i nenes de CI han anat al Palau de la música a escoltar Cobla 2.0. Tal i com ells diuen és una proposta escènica i musical de visió moderna i contemporània que no ens ha deixat indiferents i ens ha fet gaudir molt. Sense renunciar a la sonoritat característica d’aquesta formació, músics i públic hem participat en una nova manera d’entendre i viure la música per a cobla. Jazz, funk, chanson francesa, música contemporània, música tradicional, projeccions de mapping i moltes anècdotes divertides ens han acompanyat. Hem gaudit d’allò més. A més a més hem pogut veure el Palau de la Música amb tots els seus detalls.

Publicat dins de Cicle Inicial, General, Sortides | Deixa un comentari

Els nens i i nenes de Primer visiten l’espai del cos

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Deixa un comentari

Primer fa panellets

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Deixa un comentari

P3 fa medallons de xocolata per la Castanyada

P3 farcellets de xocolata by Slidely Slideshow

P5 fa panellets

Aquesta Castanyada els nens i nenes de P5 han fet panellets.

Fem panellets a P5 by Slidely Slideshow

La Castanyada d’Educació Infantil i Cicle Inicial

Tot i que va ploure i no vam poder obrir les nostres portes a les famílies finalment portes endins vam poder gaudir de la festa de la Castanyada. Aquí teniu una petita mostra. Esperme que el proper curs el temps ens acompanyi.

La Castanyada 2018 by Slidely Slideshow

6è anem a l’Escola del Mar

El dia 23 d’octubre els nens i les nenes de 6è vam anar a l’escola de mar per aprendre les formes de vida del fons del litoral marí del Mediterrani.

Vam fer dos tallers, un a l’aquari, on vam poder observar les formes de vida de les diferents fondàries i, un altre,  al laboratori, on vam observar fitoplàncton al microscopi i zooplàncton a la lupa binocular.

Tania Fernandez de Slidely by Slidely Slideshow

5è anem al port de Badalona i la Llotja

La classe de 5è hem visitat el port de Badalona i la Llotja.

Abans d’anar-hi vam localitzar el port al mapa i vam traçar i preparar el recorregut més adient per anar-hi caminant des de l’escola.

Un cop al port, ens han explicat la utilitat dels ports, els tipus de pesca i les seves conseqüències al medi ambient i per a què serveix la llotja.

Ens vam quedar amb ganes de veure com funciona una subhasta a la llotja, així que a la tarda vam organitzar una a classe. En grups, ens vam imaginar que érem una barca que havia pescat diferents tipus de peix i vam fer de pescadors i compradors, duent a terme la subhasta a la baixa que ens havien explicat.

Podeu veure les fotos de la sortida i de l’activitat a continuació:

Llotja actualitzat by Slidely Slideshow

Publicat dins de Cicle Superior, Sortides | Deixa un comentari

Sortida modernista de cicle superior

Els nens i les nenes de cicle superior durant l’inici de curs hem treballat el moviment artístic del Modernisme, i més en concret les obres de Gaudí i Domènech i Montaner. Hem treballat en equips i hem investigat sobre les característiques del modernisme.

Amb aquest motiu vam visitar la Sagrada Família i l’Hospital de Sant Pau com a obres màximes representatives d’aquests dos artistes a Barcelona.

Després de la nostra investigació i de la sortida, la classe de 5è vam fer un mural sobre la Sagrada Família i les seves parts, i el grup de 6è va treballar altres edificis representatius de Gaudí a Barcelona.

Aquí podeu veure imatges de la sortida i també del nostre treball a clase i resultat del mural:

Tania Fernandez de Slidely by Slidely Slideshow

Nenes i nenes de 6è

Nens i nenes de 5è

Nens i nenes de Primer

Alumnes de P5

Els alumnes de P5 ja són els més grans de l’etapa d’Educació Infantil.

Publicat dins de Educació Infantil, General | 1 comentari

Alumnes de P4

Els alumnes de P4 ja són una mica més gran i es troben ben segurs dins de l’escola.

Alumnes de P3

Els alumnes de P3 a l’escola són els més petits. Aquí teniu una imatge.

La verema a Cicle Inicial

Ja fa uns dies els nens i nenes de cicle inicial vam anar a fer la verema a Can Sal. A més a més de collir raïm vam poder gaudir mirant animals de granja i jugant entre nosaltres.

La verema a Cicle Inicial by Slidely Slideshow

Benvinguda al curs 2018-19

Mestres i alumnes ja fa uns mesos que treballem i gaudim tots junts en un ambient d’aprenentatges i emocions molt especial.

Els alumnes de 4t treballen el còmic

Després d’haver treballat el còmic, ens hem inventat la nostra història per grups i ens hem fet les fotos i hem construït les bafarades.

Publicat dins de Cicle Mitjà, General, Sortides | Deixa un comentari