PARTICIPEM AL CONCURS GUST PER LA LECTURA

AQUEST ANY VAM DECIDIR PARTICIPAR EN EL CONCURS EL GUST PER LA LECTURA. EL VEREDICTE VAN SORTIR FA UNS DIES I ENGUANY ELS GUANYADORS HAN ESTAT ALTRES ESCOLES.

elgustperlalectura-gran

DE TOTA MANERA US DEIXEM AQUÍ EL VÍDEO AMB LA FEINA QUE VAN REALITZAR ELS ALUMNES DE L’AGRUPAMENT FLEXIBLE DE LLENGUA AL VOLTANT D’UN LLIBRE D’ENDEVINALLES QUE ES DIU: “ENDEVINA… QUÈ DEU SER?”

EXPOSICIONS DEL CLUB DE LECTURA CIENTÍFIC

VOLEU SABER COM ES MONTA UN ROBOT O BÉ PER QUÈ ÉS BENEFICIÓS FER ESPORT?

DONCS BÉ, AQUEST CURS ALGUNS ALUMNES DE POST-OBLIGATÒRIA I SECUNDÀRIA HAN ASSISTIT AL CLUB DE LECTURA CIENTÍFIC. AQUEST CLUB S’HA FET CADA QUINZE DIES I ELS ALUMNES VAN DECIDIR INVESTIGAR DIFERENTS TEMES, ELS QUALS ARA US MOSTREM AMB AQUESTS VÍDEOS ON PODEU GAUDIR DE LES EXPOSICIONS FINALS EXPLICANT EL RESULTAT DE LES  INVESTIGACIONS.

ELS TEMES QUE HEM TREBALLAT SÓN:

AMÈRICA REALITZAT PER EN GUILLEM.

L’OFICI DE PASTISSER FET PER EN FÈLIX

ELS VÍDEOJOCS CREAT PER EN WEN HAO

COM ES FA UN PROGRAMA DE TELEVISIÓ REALITZAT PER EN VÍCTOR

ELS ROBOTS CREAT PER EN SIJU

LES CIUTATS FET PER L’OUSSEINOU

ELS BENEFICIS DE FER ESPORT INVESTIGAT PER L’EDUARD

ESPEREM QUE GAUDIU AMB LA NOSTRE FEINA!

PER SABER-NE MÉS: PROPERAMENT PENJAREM ELS MATERIALS REALITZATS PELS ALUMNES.

2a TROBADA PEDAGÒGICA DE BIBLIOTEQUES ESCOLARS DE CATALUNYA

AVUI S’HA CELEBRAT A BADALONA LA 2a TROBADA PEDAGÒGICA DE BIBLIOTEQUES ESCOLARS. EL TEMA HA ESTAT EL TREBALL EN XARXA.

PRIMER HEM ASSISTIST A UNA TAULA RODONA ON ES PARLAVA DEL TREBALL EN XARXA DES DE DIFERENTS PUNTS DE VISTA: BIBLIOTECA ESCOLAR A PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA, ASSESSORAMENT LIC, SERVEI EDUCATIU I BIBLIOTECA PÚBLICA.

DESPRÉS D’ESMORZAR ENS HEM ESCOLTAT ALGUNES DE LES EXPERIÈNCIES QUE HI HA A CATALUNYA EN EL TREBALL DE XARXA: CLUBS DE LECTURA, SEMINARIS, PROJECTES DE COL·LABORACIÓ ENTRE LA BIBLIOTECA PÚBLICA I EL CENTRE ESCOLAR…

HA ESTAT MOLT INTERESSANT I ENRIQUIDOR.

ENS VISITA L’EULÀLIA CANAL

AVUI HA VINGUT L’EULÀLIA CANAL A EXPLICAR-NOS COM S’ESCRIU UN LLIBRE.

PER FER UN CONTE PRIMER PENSA MOLT COM SERAN ELS PERSONATGES I LA HISTÒRIA.

HEM POGUT FER-LI PREGUNTES SOBRE ELS SEUS LLIBRES I ENS HA RESOLT ELS DUBTES QUE TENÍEM.

AL FINAL ENS HA SIGNAT EL LLIBRE “EL FANTASMA DE CASA ELS AVIS” I ” EL PETÓ DE MANDARINA” QUE SÓN SEUS I ELS HEM TREBALLAT MOLTÍSSIM.

ALUMNES GRUPS FLEXIBLES

IMG_4214 IMG_4176

LA BIBLIOTECA POMPEU FABRA ENS EXPLICA COM FER CERQUES

AVUI ELS ALUMNES QUE PARTICIPEN ALS CLUBS DE LECTURA DE SECUNDÀRIA I POST OBLIGATÒRIA HEM ANAT A LA BIBLIOTECA POMPEU FABRA. ALLÀ L’EVA I LA TERE ENS ESPERAVEN PER EXPLICAR-NOS COM FER UNA CERCA SOBRE UN TEMA QUE ENS INTERESSA.

HEM APRÈS QUÈ SÓN I PER A QUÈ SERVEIXEN LES PARAULES CLAU. HEM FET UNA CERCA AL CATÀLEG GENIUS I UNA CERCA A GOOGLE.

AQUÍ TENIU UNA IMATGE:

SANT JORDI

AQUEST ANY HEM FET MOLTES ACTIVITATS PER SANT JORDI:

-HEM ANAT A LA BIBLIOTECA POMPEU FABRA A ESCOLTAR CONTES I A FER TALLERS.

-HEM ANAT A LLEGIR A LA PLAÇA SANTA ANNA I HEM VIST LES PARADES

-HA VINGUT A L’ESCOLA UNA IL·LUSTRADORA I UNA CONTE-CONTES

-HEM FET TALLER DE ROSES

-HEM EXPLICAT LA LLEGENDA DE SANT JORDI AMB OMBRES XINESES

AQUÍ US DEIXEM FOTOS D’ALGUNES DE LES ACTIVITATS.

SI VOLEU SABER MÉS COSES DE COM VA ANAR SANT jORDI, CLIQUEU AQUEST ENLLAÇ: