Aquesta setmana llegirem:
“El Peixet d’or”
Seguiu les recomanacions per fer una bona lectura i recordeu que després farem la gravació del conte.
Hola!
Comencem el nou curs escolar i us vull desitjar una bona entrada.
Recordeu que aquest espai és una finestra per la lectura i l’escriptura.
Espero els vostres suggeriments.
Fins aviat!