Visitem la FUNDACIÓ MIRÓ

ELS NENES I LES NENES DE P3 DE L’ESCOLA PALLARESA HEM ESTAT TREBALLANT L’OBRA I LA VIDA D’UN DELS NOSTRES ARTÍSTES MÉS INTERNACIONALS CONEGUT ARREU DEL MÓN: JOAN MIRÓ.
HEM FET VÀRIES ACTIVITATS. ESPEREM QUE HO GAUDIU TANT COM NOSALTRES.

PER COMENÇAR VAM VISITAR LA FUNDACIÓ MIRÓ DE BARCELONA PER CONÈIXER MÉS DE PROP LA VIDA I OBRA DE JOAN MIRÓ. ALLÀ VAM TREBALLAR: EL TAPÍS, LA PINTURA I L’ESCULTURA. ENS VAM QUEDAR BOCABADATS!!!!

Què hem vist?
Sortida Fundació Miró

A PARTIR D’UN CONTE VAM CONÈIXER LA SEVA VIDA. ENS VAM ASSABENTAR QUE LI AGRADAVA MOLT LA NATURA I QUE JA DE BEN PETIT ERA UN ARTISTA.

A TRAVÉS D’UN JOC VAM TREBALLAR LA SIMBOLOGIA DE LES SEVES OBRES: LES ESTRELLES, EL SOL, LA LLUNA I LES ESCALES NO HI PODIEN FALTAR.

POSTERIORMENT, VAM DEDICAR UNA SESSIÓ A COMPOSAR ALGUNES DE LES SEVES PINTURES MITJANÇANT PUZZLES I OBSERVANT LLIBRES SOBRE LES SEVES OBRES.

COM ACTIVITAT FINAL LES TAPES DE L’ÀLBUM DEL SEGON TRIMESTRE LES VAM DEDICAR A FER UNA ELABORACIÓ PRÒPIA SEGUINT UNA DE LES SÈRIES MÉS FAMOSES DE JOAN MIRÓ, “ELS BLAUS”.

INAUGUREM LA REMODELACIÓ DE LA BIBLIOTECA

Per iniciativa d’algunes mestres, amb la col.laboració de les famílies, es va proposar restaurar un dels espais de la nostra escola: la bibioteca.
A partir d’aquesta proposta vam iniciar un projecte conjunt: famílies, alumnes i mestres.
Paralel.lament, des de l’inici de curs, a les aules fem un treball setmanal per fomentar el gust per la lectura. Els alumnes s’emporten la maleta viatgera, en la que trobem diferents tipologies de llibres adequats a l’edat i nivell dels infants.
L’any passat, els alumnes de 6è, van crear la mascota de la biblioteca, el gall Lucas, aquest és el fil conductor del nostre projecte.

Aquí teniu algunes fotos de la primera visita. Poc a poc les mestres, juntament amb pares i mares delegades, anirem afegint més històries.

HEM GAUDIT MOLT ESCOLTANT EL CONTE DE “LA CAPUTXETA VERMELLA”, GRÀCIES!!!!!!

DESITGEM QUE TAMBÉ US AGRADI! ESTEU CONVIDATS TOTS/ES A PARTICIPAR!

Publicat dins de General | 1 comentari