gen 19

LA LECTURA

2011-2012Martín Martínez Martínez @ 19:38

Les persones que llegeixen malament arriben malament a la informació. Arriben cansats i desmotivats. La persona que té poca informació i està cansada, fracassa..

Amb l’objectiu de millorar la principal via cap a l’aprenentatge , l’administració vol que les escoles centrin el seu projecte en la lectura..

S‘ha comprovat que si tots els especialistes d’una escola, en lloc de centrar-se en la seva matèria sempre, es centressin sovint o ocasionalment en la lectura i en fer-se preguntes sobre el text llegit, el nivell pujaria molt.

S‘ha comprovat que aquesta estratègia d’eficàcia provada, es practica poc.

 

Deixa una resposta

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat