BON ESTIU!!!

AQUEST CURS HA ESTAT PLE DE NOUS AMICS, NOUS ESPAIS, NOVES MESTRES, NOUS APRENENTATGES… I HA ANAT MOLT BÉ! US HEU FET GRANS I ARA JA PODEU ANAR A P4. AL VOSTRE COSTAT HEM APRÈS MOLT, CICLISTES I ESQUIADORS!

BON ESTIU I A GAUDIR DE LES VACANCES MERESCUDES DESPRÉS DE LA BONA FEINA!!

LES MESTRES DE P3

ÚLTIM DIA!!

L’ÚLTIM DIA DE CURS VA SER MOLT DIVERTIT PERQUÈ VAM FER JOCS D’AIGUA AL PATI! VAM APROFITAR FER FER “PASTETES” I EMBRUTAR-NOS MOLT! DESPRÉS VAM MENJAR UN GELAT I ENS VAM ACOMIADAR A L’AULA BALLANT. LI DIEM ADÉU A LA JUDITH QUE EL CURS QUE VE TORNA, PERÒ ESTARÀ AMB ELS MÉS PETITS, MOLTES GRÀCIES JUDITH!

ANIVERSARIS TERCER TRIMESTRE

AQUEST TRIMESTRE TAMBÉ HEM APROFITAT PER CELEBRAR ELS ANIVERSARIS DELS INFANTS QUE FAN ANYS A L’ESTIU, AIXÍ HO HAN POGUT COMPARTIR AMB ELS COMPANYS!

A P3 A HEM CELEBRAT ELS ANIVERSARIS DE: LA SELVA, L’ÀXEL, L’AMAL, L’IZAN, L’AINA, L’ALBERT, L’AYMAN I L’ADAY XERACH (*cliqueu l’enllaç per veure les fotos)

aniversaris P3A

A P3B HEM CELEBRAT ELS DE: L’AYA, LA JUDIT, LA CLÀUDIA, EN MARC, LA MARTINA, EN MIQUEL, LA XÈNIA I EN BRUC (*cliqueu l’enllaç per veure les fotos)

aniversaris P3B

PER MOLTS ANYS!!!!!

ANGLÈS

AQUESTA SETMANA FINALITZA EL CURS I AMB ELL LES PETITES SESSIONS D’ANGLÈS. AQUÍ TENIU UN PETIT VÍDEO PER VEURE UNA MICA COM SÓN AQUESTS MOMENTS: RITUALS D’INICI I FINAL, CONTES, CANÇONS I FINS I TOT ALGUNA DANSA!

I AQUÍ UNES QUANTES FOTOS.

*Clica a sobre per veure’n més

SORTIDA DE PRIMAVERA

AVUI HEM TORNAT A FER UNA SORTIDA PELS VOLTANTS DE L’ESCOLA PER VEURE ELS CANVIS EN L’ENTORN. HEM ARRIBAT FINS A CASA D’EN MARÇAL, EL MAS PUIGRUBÍ, I HEM POGUT JUGAR PEL SEU JARDÍ. HA SET MOLT BONIC VEURE QUE ELS ARBRES JA TENEN FULLES I QUE HI HA FLORS DE TOTS COLORS PER TOT ARREU. TAMBÉ HEM VIST PAPALLONES I FORMIGUERS. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ! MOLTES GRÀCIES DE NOU MARÇAL I FAMÍLIA!!

AMBIENTS

DURANT LES TARDES DE MAIG HEM POGUT TORNAR A GAUDIR DELS AMBIETS DE TOT EL CICLE: PSICOMOTRICITAT, CASETA, OFICIS, INFORMÀTICA, EXPERIMENTACIÓ, CREATIVITAT, TEATRE I LLUM I TRANSPORTS.

ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ, ENS HEM POGUT RELACIONAR AMB TOTS ELS NENS I NENES D’INFANTIL, HEM APRÈS MOLT I HEM VISCUT GRANS EXPERIÈNCIES. ARA FINS EL PROPER CURS!

SORTIDA AL MAS MUXACH

EL DIVENDRES 1 DE JUNY VAM ANAR D’EXCURSIÓ AL MAS MUXACH DE BRUNYOLA ON HI HAVIA ELS COMPANYS DE P4 I P5 DE COLÒNIES. DESPRÉS D’ESMORZAR VAM PODER VISITAR EL POBLAT INDI, ENS VAN ENSENYAR ELS TIPIS, VAM FER JOCS I DANSES… I COM QUE VAM AGAFAR MOLTA GANA ENS VAM MENJAR TOT EL QUE ENS VAN POSAR AL PLAT, ESTAVA TOT BONÍSSIM! I DESPRÉS DE JUGAR UNA MICA VAM TORNAR CAP A CASA, CANSATS PERÒ CONTENTS!

*Clica la foto per veure’n més

L’ESCOLA PER A NOSALTRES!

EL DIJOUS 31 DE MAIG GAIREBÉ TOTS ELS CURSOS DE L’ESCOLA, EXCEPTE SECUNDÀRIA I NOSALTRES, VAN MARXAR DE COLÒNIES. PER TANT, VAM APROFITAR PER SORTIR AL PATI DELS GRANS, QUE NO HO PODEM FER GAIREBÉ MAI, I PER FER UN PASSEIG PER L’ESCOLA. VAM PODER ESPIAR DIFERENTS RACONS I VEURE TREBALLS FETS PER COMPANYS MÉS GRANS. L’EXPERIÈNCIA ENS VA AGRADAR MOLT!

AGENTS CÍVICS

AQUESTS DIES HEM TINGUT LA VISITA DELS AGENTS CÍVICS DE TORELLÓ. ENS HAN EXPLICAT UNA MICA QUINA ÉS LA SEVA FEINA I LES NORMES QUE CAL SEGUIR AL CARRER. ENS HAN PREPARAT ALGUN JOC PER ENTENDRE-HO MILLOR I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ! GRÀCIES PER LA VOSTRA VISITA!!

FEM SERIACIONS I ORDENACIONS

ESTEM MOLT TREBALLADORS! AQUESTS DIES HEM ESTAT ORDENANT DE PETIT A GRAN I HEM FET SERIACIONS DE DOS ELEMENTS AMB DIFERENTS MATERIALS. HO FEM MOLT BÉ!!