AMBIENTS OCTUBRE

COM JA SABEU, A L’OCTUBRE TOTS ELS NENS I NENES DE P3, P4 I P5 VAM COMENÇAR EL TREBALL PER AMBIENTS QUATRE TARDES A LA SETMANA (DILLUNS, DIMARTS, DIJOUS I DIVENDRES). CADA AMBIENT TÉ UN COLOR I SÓN ELS SEGÜENTS:

• GROC: JOC SIMBÒLIC: CASETA
  • GRIS: JOC SIMBÒLIC: OFICIS (EN ANGLÈS)
  • ROSA: MOVIMENT
  • BLAU: TALLER DE PLÀSTICA
  • VERMELL: INFORMÀTICA
  • LILA: EXPERIMENTACIÓ
  • VERD: TEATRE I MÚSICA
  • NEGRE: LLUM I TRANSPORTS

SI CLIQUEU DAMUNT LA FOTO VEUREU UN RECULL DE TOT EL MES D’OCTUBRE.

TEATRE GNOMA

Aquest passat dimarts dia 6 de novembre, tots els nens i nenes d’infantil vam anar al teatre Cirviànum a veure l’espectacle de titelles Gnoma. Vam poder conèixer la Matilda y la Gwendolyn, unes amigues que vam poder “conèixer” el dia abans a través del conte que ens van explicar les mestres.

Gnoma és un espectacle de titelles sobre el repte de la convivència i l’amistat, les diferències i l’acceptació dels altres.

*Cliqueu sobre la foto per veure’n més.

CASTANYADA 2018

El passat dimarts dia 30 d’octubre, al matí, vam anar a assajar les danses de la Castanyada. Ho vam fer molt i molt bé!

*Cliqueu a sobre la foto per veure’n més.

L’endemà dimecres, dia 31 d’octubre i dia de la castanyada, la pluja no va evitar que arribés a l’escola la Senyora Castanyera, mireu que eixerida que era!

Després, els nens i nenes de 3r, ens van venir a buscar i ens van fer de padrins, tot acompanyant-nos al gimnàs de l’escola per degustar els pastissos, panellets, fruits i demés  productes elaborats el dia abans i alguns el mateix dia de la 1a fira de tardor.

Que bo que era tot, i mireu quin goig les parades!

*Cliqueu a la foto per veure’n més.

FEM PASTISSOS DE CARBASSA PER LA FIRA DE TARDOR

El passat 30 d’octubre els nens i nenes de P4, vam elaborar uns quants pastissos de carbassa per la fira de tardor de l’endemà, dia en que celebraríem la castanyada.

Ens ho vam passar “pipa” tirant els ingredients, remenant fins a quedar una textura ben amorosa, compartint moments divertits, olorant els ingredients i la massa del pastís de carbassa.

Mireu quins pastissers i pastisseres més bonics i boniques!

*Cliqueu sobre la foto per veure’n més!

Estampem fruites de la tardor

Després de tastar les fruites de la tardor, amb les que ens van sobrar, vam poder manipular i experimentar amb les seves textures tot estampant-les amb pintura sobre un preciós mural que tenim penjat al passadís, segur que l’heu vist!

*Cliqueu sobre la foto per veure’n més.

TASTEM LES FRUITES DE TARDOR

Després de la sortida al mercat, vam tastar les fruites de tardor que vam comprar. Abans però, les vam poder tocar i olorar! També vam poder comprovar que de fruits n’hi ha de sucosos i de secs, per això es diuen fruits secs!

Que bona que és la fruita! Magranes, taronges, mandarines, fruits secs, raïm, poma, pera… tot boníssim!

Després vam fer una estadística on cada infant vam posar un gomet a la fruita que ens havia agradat més!

Cliqueu a la foto per veure’n més.

A P4 REBEM LES VISITES DE PARES I AVIS PER PARLAR-NOS DE L’HORT

Aquesta setmana a P4, ens han visitat els avis de la Queralt de P4 A, i el pare d’en Nil de P4 B, per parlar.-nos de l’hort.

Les seves visites i aportacions ens han omplert d’aprenentatge i sobretot ganes de continuar amb el nostre projecte.

P4 A: *Cliqueu a la foto per veure’n més

P4 B: *Cliqueu a la foto per veure’n més

SORTIDA AL MERCAT

El dimecres passat els alumnes de P4 vam baixar al mercat de Torelló a comprar fruites de tardor i planter per l’hort.

*Cliqueu la foto per veure’n més

HEM COMENÇAT RACONS DE TREBALL

A inicis d’octubre vam començar els racons de treball a P4. Aquest any són 5: Racó de matemàtiques, racó de lectoescriptura, racó d’atenció, racó de plàstica i racó de motricitat fina.

Clica per veure’n més

L’AITANA ENS PORTA LA SEVA MASCOTA

Dilluns passat dia 8 d’octubre, l’Aitana ens va portar la seva nova mascota a l’aula, l’Indi. Va ser un regal del seu aniversari que ha volgut compartir amb els seus companys.

*Cliqueu per veure’n més