L’EMPATIA, UNA MANERA DE SER, UNA FORMA DE VIURE!!!

Aquest trimestre, els i les alumnes de religió, hem treballat l’EMPATIA, doncs JESÚS es mostra empàtic davant tots els seus actes.

Ho hem fet de diferents maneres, i una d’elles ha estat mitjançant les noves tecnologies, elaborant un vídeo on els infants, han creat i representat, una cadena d’escenes empàtiques, on uns  i altres reben i es donen ajuda mútuament.

Una experiència genial!!!

Continua llegint

TALLER DE RESIDUS A 6È

XERRADA SOBRRE ELS RESIDUS I LA RECOLLIDA “PORTA A PORTA”

La Tània, d’Anoia Verda, ha vingut a l’escola i ha passat per totes les aules de Primària per fer-nos una xerrada sobre els residus i el projecte “porta a porta” que començarà a partir de l’any 2018.

Primer vam veure com llencem o hauríem de llençar els residus fins aquest moment amb els contenidors del carrer: blau/paper, groc/plàstic, verd/vidre, marró/resta de menjar, taps de suro, bosses d’infusió… Continua llegint

MIL LLOCS, MIL JOCS

Dissabte passat, 2 de desembre, ens vam trobar famílies, nens i nenes, mestres i amics per començar a fer la primera actuació sobre els patis de la nostra escola: pintar jocs i parets, tallar fusta i fer tanques per l’hort, planificar, i encara vam tenir temps per menjar galetes, coca i beure cafè!!!

Va ser una trobada que, malgrat la “fresqueta”, vam gaudir tot treballant.

Moltes gràcies a tothom que hi va participar!

Us convidem i esperem per a la propera, passat festes: sereu benvinguts!

Escola i AMPA Marquès de la Pobla

Sortida Girafes i Elefants 30 novembre 2017

Dijous 30 de novembre els de primer de CI hem fet una sortida genial! Primer hem anat de concert al Palau de la Música Catalana a sentir el “Trencadís de cançons”. Ha estat molt bonic, tant el lloc com l’espectacle. Que bé que ho feien.
Després hem pogut fer una volta per la Fira de Santa Llúcia on hem vist molts tions, coses pels pessebres i ramets de la sort! Ja s’olora que venen festes.
Tot seguit a la platja de la Barceloneta a dinar i a jugar una estona a la sorra acompanyats d’un bon solet. Es ho hem passat molt bé. Quina serà la propera?