Canvi a NODES

Hem canviat d’adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç.

Sereu redirigits al nou lloc en 1 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.

Assemblea de representants.

ELS I LES REPRESENTANTS DE LES CLASSES DE PRIMÀRIA ENS REUNIM PER FER UNA ASSEMBLEA.

El dijous 18 de gener després del pati ens vam reunir representants de 1r a 6è.  En aquesta trobada vam parlar de coses que hem fet i farem a l’escola i altres aspectes que entre tots podem millorar.

Ens vam comprometre a no oblidar-nos del bon dia, bona tarda o saludar-nos quan ens trobem i a millorar el respecte entre tots i totes una mica més. Vam anar a veure espais del pati on s’hi estan fent canvis. També els murals de l’entrada de l’edifici sobre l’eix d’aquest curs i també ens vam asseure per parlar de coses que ens inquieten o proposem de millorar.

Vam parlar molta estona petits i grans, respectant-nos el torn de paraula i el que sí ens va quedar molt clar és que hem de tenir més cura de tot i estimar molt l’escola ja que és la manera que ens hi sentim bé, que les coses es vagin fent i ens durin molt.

Es va fer l’hora i cadascú va tornar cap a la seva aula molt satisfets i amb el compromís de retornar la informació als nostres companys i companyes.

Laboratori d’infantil

Ciència i descoberta a infantil.

A educació infantil hem viscut aquesta setmana una jornada de ciència a la nostra escola.

La Universitat de Manresa (FUB) té un programa per aproximar la ciència als infants anomenat Lab Sobre Rodes. Consisteix en traslladar a les escoles que ho sol·liciten material d’exploració.

D’aquesta manera vam poder gaudir d’un mobiliari per a descobrir propietats dels imants i objectes que es poden imantar, moviment de la sorra, transmissió del moviment a través de corretges i politges, Continua llegint

Compartim i juguem plegats !!!

Hem aprofitat  aquests primers dies del trimestre per compartir una estona jugant amb algunes joguines que ens han portat els Reis. Hem passat uns bons moments! Tot jugant posem en pràctica alguns dels valors apresos: compartir, respectar, tenir cura de, dialogar,…

DONEM LA BENVINGUDA AL NOU TRIMESTRE AMB LA SEGONA ASSEMBLEA D’ESCOLA

BON DIA I BON ANY!

Amb aquests desitjos començàvem l’assemblea general d’inici del segon trimestre. Tot l’alumnat de Primària ens vam trobar al gimnàs per desitjar-nos un bon inici d’any i de trimestre. Ens van presentar algunes activitats conjuntes que anirem vivint durant aquests mesos: continuant amb el fil conductor del curs “Persones grans, grans persones” tindrem la jornada de la Pau, el Dijous llarder, el Carnestoltes, el projecte i la setmana cultural.

Va ser un moment per retrobar-nos i adonar-nos que junts formem un gran equip.

LES CLASSES DE 6È MIGJORN I MESTRAL FEM UN CONCERT A L’ESCOLA BRESSOL

Aquest dimecres dia 20 l’alumnat de 6è hem ant a l’Escola Bressol Vailets. Ja és una cita que fa una colla d’anys  que els més grans de l’escola  hi anem. Ens encanta la idea de felicitar-los el Nadal amb les nostres flautes i les nostres cançons. I a la vegada ens agrada poder retrobar-nos amb les que havien estat les nostres educadores!  Quins records més bonics! Ah, i els nens i  les nenes estaven bocabadats escoltant-nos. Al final  hem anat a  saludar les educadores i alguns nens i nenes que coneixem. Són taaaan macos!!!

Continua llegint

BONES FESTES !!!

Amb les postals de Nadal guanyadores de Cicle Inicial (Oriol Pascual), Cicle Mitjà (Arnau Bosch ), i cicle Superior (Jiayi Liu ), us volem desitjar unes bones festes i un millor any 2018.

UN MATÍ MÀGIC: HEM ANAT A BUSCAR EL TIÓ I L’HEM TROBAT!

El dijous al matí era un dia especial per a l’alumnat d’Educació Infantil i Primer.

Ben abrigats i decidits anem cap a la Font Cuitora de Capellades a buscar el tió. Allà ens trobem un grup de nois i noies de 4t d’ESO de L’IES Molí de la Vila iens diuen que han sentit sorolls i corredisses. De ben segur eren tions que ens esperaven.

Aquest jovent s’ha ofert a ajudar-nos a buscar-los i per classes ens escampem cap a la muntanya.

Intentàvem escoltar el silenci, i buscant i buscant, s’anava sentint: JA L’HEM TROBAAAAAT! Miraaaaa! Quina alegria, quines cares de satisfacció grans i petits!! Continua llegint