MUSEU THYSSEN

Novament hem tingut l’oportunitat de visitar el Museu Thyssen. Aquest any hem vist quadres molt variats però molt interessants. Som capaços d’observar i descobrir molts elements dels quadres i coneixem cada vegada més pintors.

A la classe hem representat el quadre d’en Torres Garcia amb fang. Som uns artistes!

Si cliqueu al collage veureu les fotos.

ELS MÉS GRANS DEL PATI: JA FEM P-5!

Benvolgudes famílies:

Portem 2 cursos a l’escola i ara ja som els més grans del pati. Sembla ahir que començàvem P-3 entre plors i rialles però el temps passa molt ràpid i ens hem fet molt grans.

Com ja sabeu, en aquest bloc trobareu un recull d’activitats que anem fent a l’escola i us podeu descarregar les fotos que us interessin. Amb el temps anirem actualitzant les entrades que ens queden pendents del curs passat.

Com sempre agrair-vos les vostres visites. Esperem que gaudiu del que aneu veient i us serveixi per comentar-ho amb els vostres fills i filles.

Bons curs 17/18

Maite i Anna

ELS DOFINS I ELS CODIS QR

Durant les setmanes que hem tingut a l’Èric amb nosaltres, hem portat a terme un treball amb la classe dels dofins que formava part de la seva tasca com a estudiant universitari. L’objectiu d’aquest treball ha estat treballar de manera vivencial i cooperativa els diferents temes del pa, tot això mitjançant eines digitals com filmacions amb càmera de vídeo i aplicacions web.  El resultat, són aquests petits fragments on els nens i nenes han treballat molt, s’han divertit i s’han fet experts en un tema del pa per després ensenyar-ho i explicar-ho a la resta. Tota la informació que hem anat recopilant al llarg dels dies, ens ha servit per construir i muntar els diferents vídeos, i gràcies a l’aportació de tots, hem aconseguit tancar el projecte del pa de manera satisfactòria. Com a activitat final, vam aprendre què són els codis QR, quina informació contenen i com es poden llegir, per després fer una recerca per l’aula i trobar codis QR amagats. Finalment, amb els iPad, vam escanejar els codis QR i vam poder veure els vídeos de cadascun dels grups, esperem que us agradin, nosaltres hem rigut molt i estem molt contents de la feina realitzada.

Aquests són els vídeos:

Després d’haver experimentat amb els codis QR a l’aula, els dofins de P4 han portat a l’escola molts productes que contenen aquests codis. És molt emocionant parlar entre nosaltres sobre el producte, en quina situació quotidiana van veure el codi QR, i què ens cal per poder llegir-ho. Una vegada hem parlat una mica, agafem els iPad i escanegem els codis QR per descobrir quin tipus d’informació s’amaga dins, esdevé en un moment màgic i divertit comprovar-ho.

IMG_2693b [1600x1200] IMG_2694b [1600x1200] IMG_2739b [1600x1200] IMG_2745b [1600x1200] IMG_2749b [1600x1200] IMG_2756b [1600x1200] IMG_2759b [1600x1200]