EL CAMÍ DEL BANDOLERS

Un dels camins més antics, encisadors i llegendaris de la nostra comarca és, sense cap mena de dubte, l’anomenat camí ral de Coll de Daví que comunicava Manresa amb Barcelona tot travessant el Llobregat pel pont de Vilomara i enfilant-se per les carenes de la serra de l’Obac, dins el massís de Sant Llorenç del Munt i l’Obac, tot baixant després per la riera de les Arenes fins Matadepera , Sabadell i Barcelona.

I aquest és el camí que han fet els nostres joves alumnes de Cicle Superior i els seus professors.

PREINSCRIPOCIÓ CURS 2009/10

Què cal presentar?

– Cal presentar un imprès de sol·licitud de preinscripcions, el qual es podrà recollir al mateix centre o a la web www.gencat.cat/preinscripcions.

– Original i fotocòpia del llibre de familia o altres documents relatius a la filiació.

– Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a legal).

– La documentació acreditativa de les circumstàncies que es puguin al·legar a la sol·licitud de preinscripció a efectes d’aplicació del barem (renda anual, discapacitat, malaltia crònica de l’alumne/a que afecti al sistema digestiu, …).

– Periode de presentació de sol·licituds: a partir del 23 de març del 2009.