Taller de detectius a 4t

Aquesta setmana els alumnes de les dues classes de 4t han realitzat un taller d’animació lectora al voltant dels llibres de detectius i misteri.

Pensar i actuar mitjançant la resolució d’enigmes a través de pistes, entre altres, han estat els objectius d’aquesta activitat.

Tot seguit trobareu unes imatges il·lustratives del taller a la classe de 4t.A i també la programació didàctica del mateix.

Val la pena donar-hi una ullada! Els alumnes van gaudir i participar molt! Realment recomanable.

10 pensaments sobre “Taller de detectius a 4t

1. A mi m’agradat inbestigar el robatori del cuadre del professor Salinas.Perquè va costar però va ser molt divertit.

2. A mi m’ha agradat moltíssim i jo vaig resoldre el segón cas i el primer em va donar un sustu però seguiu aixi. Espero que les altres escoles s’ho passin mooooooolt bé.

3. A mi m`ha agradat molt descobrir tots els misteris amb l`Alicia.Espero que ho fem un altre cop.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *