Dia de la Pau i la No-violència

El divendres 29 de gener es va fer l’última activitat per fer-se ressó del Dia Internacional de la Pau i la No-Violència que se celebra el dia 30de gener a tot el món.

Els alumnes de 4t i 5è de l’escola aprofitant que tenim megafonia i és costum de l’escola acompanyar l’entrada del matí i de la tarda amb música varen preparar amb ajuda de la mestra una presentació per acompanyar a dues cançons que parlen de la Pau.

La Marta, l’Oscar, la Jenni i la Maria varen haver de buscar una mica d’informació sobre la cançó.

Les cançons que es varen triar foren “Heal the world” de Michael Jackson per l’entrada del matí i per l’entrada de la tarda “Imagine” de John Lennon.

imagen-0031

L'Oscar llegint el text. En Josh li dóna un cop de mà amb l'aparell de música

Aquest és el text que entre els quatre alumnes i la Mònica de la biblioteca varen preparar:

Bona tarda

Demà dia 30 de gener, se celebra el dia Internacional de la Pau i la no-violència.

La nostra escola vol fer-se ressò d’aquesta diada amb una causa tan important per a tothom: la PAU.

Afortunadament la PAU és un tema que interessa a moltes persones: polítics, metges, periodistes, mestres, nens i també als artistes, especialment als músics. Per això avui entrarem a l’escola amb la cançó ”Imagine” que John Lennon va composar l’any 1971 i editar en el àlbum del mateix nom. En aquesta cançó demana si ens podem imaginar un món visquent en pau.

Imagine- Imagina’t

Etiquetes:, , ,