Musiquetes 2012

Aquest curs hem anat amb els alumnes de segon al teatre Juventut per cantar juntament amb altres escoles una sèrie de cançons que formen part del projecte anomenat Musiquetes. Diferents escoles de l’Hospitalet aprenen les mateixes cançons i les canten en una actuació oberta al públic. Sembla que va agradar molt a tothom, així que esperem repetir. Us deixem algunes fotos i vídeos, i quan tiguem el vídeo que fa la organització us el passarem per tal que el pogueu descarregar.

Clica sobre la foto de sota per veure un petit vídeo de l’actuació
Notícia a Digital L’H

Quinze escoles de la ciutat partipen en el programa “Canten els més xics”

630 nens i nenes canten els temes de “Musiquetes per a la Bressola” al Teatre Joventut

Un total de 630 infants de primer de Primària de quinze escoles de la ciutat han interpretat durant tres dies en el Teatre Joventut cançons tradicionals catalanes en el programa “Fem sonar les musiquetes-Canten el més xics”. Es tracta d’un projecte educatiu musical organitzat per la Casa de la Música, i que es fa des de fa tres anys a L’Hospitalet.

Llegir més