MUSEU XOCOLATA I PARC DE LA CIUTADELLA.

EL PASSAT DIMARTS DIA 17 DE MAIG ELS CUINERS/ES I ELS PASTISSERS/ES VAN ANAR D’EXCURSIÓ. PRIMER AL MUSEU DE LA XOCOLATA HI HAVIA UNES FIGURES IMPRESSIONANTS FETES DE XOCOLATA. MMMMMM!!!!.
COM VAU PODER VEURE VAM FER UNA CASETA DE XOCOLATA I TAMBÉ ENS VAN DEIXAR DIBUIXAR AMB XOCOLATA.
UN COP ACABAT EL MUSEU VAM ANAR AL PARC DE LA CIUTADELLA, ON VAM DINAR I JUGAR.
AQUÍ US POSEM UN PETIT RECULL DE LES FOTOGRAFIES QUE VAM FER.

CARNESTOLTES.

“Ara arriba el Carnestoltes
tots sortim a passejar
ens posem una disfressa
per saltar, cantar i ballar
tiro liro, tiro liro
tiro liro tiro lira…”

Hi això és el que vam fer els més petits de l’escola.

Crispetes

Els nens i les nenes de la classe dels cavalls i de les girafes mengen crispetes. Mmmmm!!! ens han agradat molt!!!!
Ara ja sabem una de les coses que es pot fer amb el blat de moro.

La Maleta sonasons!!!

Aquests dies tenim a l’escola “la maleta dels sons: Sonasons”, on veiem diferents instruments, alguns ja els coneixiem però n’hi ha molts de nous. Ens esta agradant moltissim!!!
Mireu quins instruments i com els toquem.

Ombres xineses

Aquesta setmana al taller del conte hem explicat els “Tres Porquets” amb ombres xineses.

Anem al teatre!!!

dibujo1
Els nens i les nenes de la classe dels pastissers i dels cuiners van anar al teatre a veure ” l’Elefant i l’Aranya”.
Van tornar molt contents!

Celebrem el Nadal.

Com cada any, l’últim dia de classe abans de Nadal fem un festival, on els nens i nenes d’Infantil canten Nadales.
Aquest curs P3 ha cantat els Reis de L’Orient i És Nadal. Els nens i nenes de P4 ens han cantat el Rabadà i el Trineu. I els nens i nenes de P5 les Figures del Pessebre i el Dimoni Escuat.
Aquest any com a novetat vam fer un intercanvi de poemes de Nadal, juntament amb Cicle Inicial (1r curs).
Finalment va arribar l’hora de cagar el Tió, li vam cantar la cançó del Caga Tió, li vam donar un cop de bastó i regals per tots ens va cagar.
Tots ens ho vam passar molt bé!

Benvinguts!!!!

Educació Infantil de l’escola Els LLORERS crear un nou blog per mostrar-vos els moments inoblidables dels vostres fills i filles. Els veureu en les festes que celebrem, les sortides pedagògiques, les activitats del dia a dia a l’escola: a la classe treballant, jugant al pati…

Ens agradaria que hi participéssiu. Tot fent-hi arribar els vostres comentaris.