Carnaval, carnaval!!

Tenint en compte que aquest any és l’any de l’enteniment mundial, hem aprofitat per disfressar-nos de tot allò que se’ns ha passat pel cap en relació a aquesta temàtica: un circ solidari, àngels, disfresses de diferents cultures, equip de policies per la pau mundial, superherois…

Fem màscares!

Els alumnes de 6è hem començat a decorar les nostres màscares aprofitant l’arribada del Rei Carnestoltes a l’escola.

P1030241_opt P1030242_opt P1030239_opt

Els alumnes de 5è hem fet màscares utilitzant tot tipus de materials per decorar el passadís de l’escola!!

IMG_5763 IMG_5762 IMG_5761

Practiquem atletisme!!

Els/les alumnes de cinquè hem passat el matí practicant diferents disciplines atlètiques a l’estadi Joan Serrahima. Hem fet curses de velocitat, curses de relleus, carrera contínua i salts de llargada!! Ha sigut una jornada plena de bons moments!!

Publicat dins de Educació Física | Envia un comentari

Concurs de carbasses

Els alumnes de cinquè van participar en un concurs on han utilitzat la imaginació i l’enginy per crear unes carbasses molt divertides.

Com podreu veure en les fotografies següents els guanyadors/es estaven molt cofois i contents abans d’haver participat i guanyat.

Visita al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa

El divendres 6 de novembre els alumnes i les alumnes de 6è curs hem visitat el Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya, a Terrassa. Es van dur a terme un taller d’electricitat i una visita teatralitzada a la fàbrica tèxtil. Les activitats realitzades, relacionades amb el currículum de Medi Social i de Medi Natural, ens van fer  gaudir força d’aquest dia.

Vídeo Promoció 2006-15. Escola els Llorers

Una mare de sisè de l’escola, la Maria Antònia Vila, ha realitzat un vídeo en el que hi podreu trobar fotografies dels vostres fills i filles des de que van entrar a l’escola fins aquest últim curs a sisè.

Val la pena que hi feu un cop d’ull!!

Vídeo Cicle Superior

Escola els Llorers. Cursos 2013-15

Viatge

Mitjançant aquest link podeu accedir al vídeo que recull els moments més representatius dels i les alumnes de Cicle Superior de l’Escola els Llorers que aquest any acaben sisè i marxen de l’escola.

Bona sort a tots i totes!!

Per accedir al contingut del vídeo tant sols cal que cliqueu sobre el link i introduïu el vostre correu i contrasenya quan us ho demani.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Tenim cocodrils a la classe d’informàtica

A l’escola  treballem amb robots de lego a partir aquest curs 2014-2015. Per a fer-ho, de moment, hem adquirit 3 paquets educatius de la gamma Lego Education Mindstorms NXT 2.1. L’cocodril1experiència  amb l’alumnat s’ha iniciat aquest curs a sisè, amb la intenció d’estendre el seu ús en un futur proper.

La introducció de la robòtica a les escoles ha demostrat ser una bona estratègia per treballar especialment la creativitat, l’experimentació, el treball en equip i l’aprenentatge a partir de l’error.

Publicat dins de 14/15, General, informàtica, Robòtica, Scratch, Sisè | Envia un comentari

Lego online

tren1

Petits i grans, nens o nenes,tan és, gairebé tothom ha fet construccions amb dels rajols de plàstic de Lego. Ara ja és possible fer-ho a internet gràcies a Build With Chrome(https://www.buildwithchrome.com/), un projecte dut a terme entre Chrome i el Grup Lego, que ha portat aquests rajols al web mitjançant l’ús de la tecnologia WebGL.

Ara ja podeu crear les vostres pròpies construccions i veure les construccions que han realitzat altres usuaris.
Cal iniciar la sessió amb un compte de Google, ” el dels pares”, podeu construir, i també veure les construccions fetes per altres i a més a més, també disposen d’un nou sistema de categorització per a les construccions completades que us ajudarà a classificar i filtrar determinats tipus d’estructures.
A la Build Academy, hi ha una sèrie de petits tutorials i desafiaments amb personatges i estructures que també podem trobar a The Lego Movie (http://www.thelegomovie.com/).

Publicat dins de 14/15, General, informàtica, Robòtica | Envia un comentari

Revista 2015

En aquesta revista hi sortim  Els de sisè”, us diem adéu fins un altre dia, segur que tornarem a  l’escola  per trobar-nos amb tots vosaltres.

Un petó molt fort.

Publicat dins de 14/15, General, Sisè | Envia un comentari