Aprenem a jugar a escacs

Activitats per començar a relacionar-te amb aquest  joc.

Publicat dins de 15/16, Ciències Socials, Cinquè, General | Deixa un comentari

Practiquem skate i scooter!!

Els/les alumnes de sisè van passar una jornada lúdica al Parc del Fòrum practicant amb skates i scooters!

Van gaudir de valent aprenent nous trucs i posant en pràctica tot allò treballat durant les sessions a l’escola.

Felicitats skaters!!

Sessió de psicomotricitat amb els nens/es de l’Escola Bressol l’Arbret

Durant aquesta primera setmana del mes de maig els alumnes de cinquè C han preparat diferents activitats psicomotrius per als nens i nenes de l’escola bressol l’arbret.

Tots plegats han tingut l’oportunitat de compartir estones de joc i aprendre els uns dels altres!!

Jocs Florals 2016 a Cicle Superior!!

Els/les alumnes de Cicle Superior hem celebrat la cloenda de la setmana cultural amb el ja tradicional concurs dels Jocs Florals. Ha sigut una vetllada molt emotiva i satisfactòria per a tots i totes!!

Ens agrada el cinema

A Llengua Castellana hem començat altre cop l’expressió oral. Aquesta vegada hem parlat de cinema: Una pel.lícula que ens hagi agradat molt.

Publicat dins de 15/16, Sisè | Deixa un comentari

Practiquem acrosport!!

Durant les jornades esportives i també com a unitat didàctica a sisè hem estat practicat l’acrosport.

Què és l’acrosport? És una disciplina esportiva que es practica en matalassos a terra, en la que es realitzen exercicis amb un acompanyament musical.

Els exercicis comporten la formació de torres d’equilibri, torres dinàmiques, elements acrobàtics individuals, salts, girs gimnàstics, i sèries acrobàtiques diferents.

L’ acrosport és una activitat no competitiva i inclusiva que permet la participació de tothom, més enllà de les seves capacitat físiques i que es practica de forma coeducativa.

Jornades esportives 15/16

Quin sol, quin bon dia per gaudir de l’esport, així de bé ho vam fer.

Expliquem un llibre a la Biblioteca.

Un dilluns a la tarda, a l’àrea de Llengua Castellana, vam anar a la Biblioteca a explicar als nostres companys/es un llibre que ens havia agradat molt. Cadascú va triar el que més li havia captivat.

Publicat dins de 14/15, Biblioteca, Sisè | Deixa un comentari

jornades esportives 2016

Com cada any, a l’Escola els Llorers celebrem les jornades esportives!!

Com ja es costum, us deixem el link al site que hem preparat per a que estigueu degudament informats de tot el referent a les jornades.

EXPRESIÓN ORAL

Els alumnes de 6è A han treballat l’expressió oral a l’àrea de Llengua Castellana. En aquest trimestre han parlat dels llibres que més els han agradat.

Publicat dins de 15/16, Biblioteca, Lectura, Sisè | Etiquetat com a | Deixa un comentari