Escalem!!

El passat 17 de Gener els alumnes de cinquè vam anar a la Foixarda a fer escalada!

Vam practicar el salt amb tirolina, l’escalada per parets verticals i jocs en inflables! Va ser una jornada plena d’emocions i rialles!!

Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa

Els alumnes de sisè hem realitzat una sortida al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa on hem fet un taller de física i una visita teatralitzada a la fàbrica tèxtil. Ha sigut una jornada molt engrescadora i interessant!

S’acaba el curs

Els/ les alumnes de 6è A han acabat les seves exposicions de Llengua Castellana en relació al cinema. Aquí els teniu mostrant els seus treballs. BON ESTIU !!!

20160617_091058

Publicat dins de 15/16, Sisè | Deixa un comentari

Aprenem a jugar a escacs

Activitats per començar a relacionar-te amb aquest  joc.

Publicat dins de 15/16, Ciències Socials, Cinquè, General | Deixa un comentari

Practiquem skate i scooter!!

Els/les alumnes de sisè van passar una jornada lúdica al Parc del Fòrum practicant amb skates i scooters!

Van gaudir de valent aprenent nous trucs i posant en pràctica tot allò treballat durant les sessions a l’escola.

Felicitats skaters!!

Sessió de psicomotricitat amb els nens/es de l’Escola Bressol l’Arbret

Durant aquesta primera setmana del mes de maig els alumnes de cinquè C han preparat diferents activitats psicomotrius per als nens i nenes de l’escola bressol l’arbret.

Tots plegats han tingut l’oportunitat de compartir estones de joc i aprendre els uns dels altres!!

Jocs Florals 2016 a Cicle Superior!!

Els/les alumnes de Cicle Superior hem celebrat la cloenda de la setmana cultural amb el ja tradicional concurs dels Jocs Florals. Ha sigut una vetllada molt emotiva i satisfactòria per a tots i totes!!

Ens agrada el cinema

A Llengua Castellana hem començat altre cop l’expressió oral. Aquesta vegada hem parlat de cinema: Una pel.lícula que ens hagi agradat molt.

Publicat dins de 15/16, Sisè | Deixa un comentari

Practiquem acrosport!!

Durant les jornades esportives i també com a unitat didàctica a sisè hem estat practicat l’acrosport.

Què és l’acrosport? És una disciplina esportiva que es practica en matalassos a terra, en la que es realitzen exercicis amb un acompanyament musical.

Els exercicis comporten la formació de torres d’equilibri, torres dinàmiques, elements acrobàtics individuals, salts, girs gimnàstics, i sèries acrobàtiques diferents.

L’ acrosport és una activitat no competitiva i inclusiva que permet la participació de tothom, més enllà de les seves capacitat físiques i que es practica de forma coeducativa.

Jornades esportives 15/16

Quin sol, quin bon dia per gaudir de l’esport, així de bé ho vam fer.