El mag d’Oz

El passat dijous, dia 16, els nois/noies del CS vam anar a veure una obra de teatre musical, al Centre de Teatre de Sarrià.
l’obra anomenada “El mag d’Oz” ens va fer recordar el famós llibre del mateix títol. Els actors no solament dialogaven entre ells, sinó que també cantaven i ballaven a l’escenari.
L’espectacle comptava amb unes “ombres xineses” espectaculars que completaven molt bé la trama.
Va ser un dia inoblidable per a tots nosaltres. Vam gaudir moltíssim. Aquí ens veieu amb els actors.

img-20170217-wa0007img-20170217-wa0008

Teatre en anglès: Frankenstein!!!

Els/les alumnes de sisè hem anat a veure la obra de teatre en anglès: Frankenstein. Hem pogut gaudir d’un espectacle molt divertit, en el que hem cantat, rigut i participat molt, a la vegada que hem pogut practicar i aprendre anglès!

Escalem!!

El passat 17 de Gener els alumnes de cinquè vam anar a la Foixarda a fer escalada!

Vam practicar el salt amb tirolina, l’escalada per parets verticals i jocs en inflables! Va ser una jornada plena d’emocions i rialles!!

Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa

Els alumnes de sisè hem realitzat una sortida al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa on hem fet un taller de física i una visita teatralitzada a la fàbrica tèxtil. Ha sigut una jornada molt engrescadora i interessant!

S’acaba el curs

Els/ les alumnes de 6è A han acabat les seves exposicions de Llengua Castellana en relació al cinema. Aquí els teniu mostrant els seus treballs. BON ESTIU !!!

20160617_091058

Publicat dins de 15/16, Sisè | Deixa un comentari

Aprenem a jugar a escacs

Activitats per començar a relacionar-te amb aquest  joc.

Publicat dins de 15/16, Ciències Socials, Cinquè, General | Deixa un comentari

Practiquem skate i scooter!!

Els/les alumnes de sisè van passar una jornada lúdica al Parc del Fòrum practicant amb skates i scooters!

Van gaudir de valent aprenent nous trucs i posant en pràctica tot allò treballat durant les sessions a l’escola.

Felicitats skaters!!

Sessió de psicomotricitat amb els nens/es de l’Escola Bressol l’Arbret

Durant aquesta primera setmana del mes de maig els alumnes de cinquè C han preparat diferents activitats psicomotrius per als nens i nenes de l’escola bressol l’arbret.

Tots plegats han tingut l’oportunitat de compartir estones de joc i aprendre els uns dels altres!!

Jocs Florals 2016 a Cicle Superior!!

Els/les alumnes de Cicle Superior hem celebrat la cloenda de la setmana cultural amb el ja tradicional concurs dels Jocs Florals. Ha sigut una vetllada molt emotiva i satisfactòria per a tots i totes!!

Ens agrada el cinema

A Llengua Castellana hem començat altre cop l’expressió oral. Aquesta vegada hem parlat de cinema: Una pel.lícula que ens hagi agradat molt.

Publicat dins de 15/16, Sisè | Deixa un comentari