Jocs Florals 2016 a Cicle Superior!!

Els/les alumnes de Cicle Superior hem celebrat la cloenda de la setmana cultural amb el ja tradicional concurs dels Jocs Florals. Ha sigut una vetllada molt emotiva i satisfactòria per a tots i totes!!

Ens agrada el cinema

A Llengua Castellana hem començat altre cop l’expressió oral. Aquesta vegada hem parlat de cinema: Una pel.lícula que ens hagi agradat molt.

Publicat dins de 15/16, Sisè | Deixa un comentari

Practiquem acrosport!!

Durant les jornades esportives i també com a unitat didàctica a sisè hem estat practicat l’acrosport.

Què és l’acrosport? És una disciplina esportiva que es practica en matalassos a terra, en la que es realitzen exercicis amb un acompanyament musical.

Els exercicis comporten la formació de torres d’equilibri, torres dinàmiques, elements acrobàtics individuals, salts, girs gimnàstics, i sèries acrobàtiques diferents.

L’ acrosport és una activitat no competitiva i inclusiva que permet la participació de tothom, més enllà de les seves capacitat físiques i que es practica de forma coeducativa.

Jornades esportives 15/16

Quin sol, quin bon dia per gaudir de l’esport, així de bé ho vam fer.

Expliquem un llibre a la Biblioteca.

Un dilluns a la tarda, a l’àrea de Llengua Castellana, vam anar a la Biblioteca a explicar als nostres companys/es un llibre que ens havia agradat molt. Cadascú va triar el que més li havia captivat.

Publicat dins de 14/15, Biblioteca, Sisè | Deixa un comentari

jornades esportives 2016

Com cada any, a l’Escola els Llorers celebrem les jornades esportives!!

Com ja es costum, us deixem el link al site que hem preparat per a que estigueu degudament informats de tot el referent a les jornades.

EXPRESIÓN ORAL

Els alumnes de 6è A han treballat l’expressió oral a l’àrea de Llengua Castellana. En aquest trimestre han parlat dels llibres que més els han agradat.

Publicat dins de 15/16, Biblioteca, Lectura, Sisè | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Estudiem les parts de les flors!!

Els/les alumnes de cinquè des de l’àrea de coneixement del medi natural hem estudiat les diferents parts de les quals està formada una flor!

Hem utilitzat lupes per observar de ben aprop el pistil, els pètals, els estams….

Ha sigut una pràctica molt enriquidora i divertida!!

Carnaval 2016

Publicat dins de 15/16, Festes, General, Sisè | 1 comentari

Carnaval, carnaval!!

Tenint en compte que aquest any és l’any de l’enteniment mundial, hem aprofitat per disfressar-nos de tot allò que se’ns ha passat pel cap en relació a aquesta temàtica: un circ solidari, àngels, disfresses de diferents cultures, equip de policies per la pau mundial, superherois…