Fem un ninot de neu

Publicat dins de Expressió escrita, General, Treballs d'alumnes | Deixa un comentari

Concurs de caganers!

A l’Aula d’Acollida hem fet un concurs de caganers!. Sí, ja us podeu tapar el nas i mirar les nostres creacions.

Publicat dins de Festes, General, Nadal | Deixa un comentari

El nostre pessebre

Era de nit, al cel brillaven multitud d’estrelles. Unes muntanyes nevades, un camí de terra, un riu, un pont i prats de pastura configuren el paissatge… Així seguint les instruccions hem anat donant forma al pessebre, si us hi fixeu bé podeu veure que els tres Reis d’Orient fan camí i que nosaltres teníem més d’un caganer.

Publicat dins de Festes, General, Nadal | Deixa un comentari

El petit jardí

Ens hem convertit amb jardiners.

Treballem les plantes, i ho fem amb molta il·lusió;  hem votat el nom del jardinet, i ha guanyat  “EL PETIT JARDÍ”,  després hem escollit de quina planta ens fem responsables. Primer de tot hem escrit el seu nom amb bonics colors i l’hem posat al seu lloc.

Quan les  hem trasplantat ( quina sorpresa veure tantes arrels) ha estat una feinada, ara les cuidem, és a dir, les reguem quan toca,  treïem  les fulles o flors pansides… les maduixes les collirem quan toqui (ara ja tenen flor)  i el julivert quan el necessiti la cuinera. Volem que us agradi a tots.

Punts de llibre per Sant Jordi

Preparant la festa de Sant Jordi hem fet un taller de punts de llibre molt diferents que la revista Cavall Fort ens ha ensenyat.

Cadascú ha escollit el seu i alguns els han fet tots. Això és una mostra.

Publicat dins de General, Sant Jordi, Treballs d'alumnes | Deixa un comentari

Sant Jordi 2015

drac_opt

Posant les escates al drac.!

cal_opt

Cal.ligrames d’animals..

Publicat dins de Expressió escrita, Treballs d'alumnes | Deixa un comentari

LEGO

lego1_2560x1920lego3_1920x2560lego2_2560x1920lego1_2560x1920SEMBLAVA FÀCIL SEGUIR LES INSTRUCCIONS!!!

Publicat dins de General, Lectura, Treballs d'alumnes | Deixa un comentari

ja tenim guanyador del concurs de caganers..

caganer1 caganer2

Publicat dins de Festes, General, Treballs d'alumnes | Deixa un comentari

Bon Nadal..!!

imagesnavipeichbaixa1261686563190_f

La sonda Rosetta

20141120_121602_2560x192020141120_121610_2560x1920rosetta3rosetta4

Hem “investigat” la sonda Rosetta i el robot Phileas llegint i contestant un article del diari.

El satèl.lit Rosetta

Rosetta, que va iniciar el seu viatge ara fa 10 anys, s’ha convertit en la primera sonda que aconsegueix tocar la superfície d’un cometa. El robot Philae va carregat amb deu instruments científics amb els quals podrà explorar la composició i totes les intimitats del cometa. S’espera recollir dades sobre possibles materials orgànics que poguessin ser la primera baula que expliqués l’origen de la vida.

Quan va començar el viatge?

Com es diu el robot que porta la sonda Rosetta?

Què porta dins?

Què ens ajudarà a descubrir?

Fes el dibuix