MANERA DE FER

Entenem que l’escola bressol ha de ser com un “laboratori” de pedagogia, on es presentin propostes amb les quals l’infant pugui mirar, tocar, crear, transformar, infentar, jugar, gaudir,…

La nostra metodologia es basa en un aprenentatge global i significatiu.

Creiem que el joc és fonamental per tal que esl nens arribin als seus propis aprenentatges (és impensable que sense jugar aprenguin).

Oferim al nen el màxim de recursos possibles perquè a trabés de la manipulació, observació i experimentació adquireixi nous coneixements, donant prioritat als elements de la natura.

Creiem que s’ha de donar temps al nen perquè així pugui fer les coses sense presses, amb calma, amb un ambient tranquil i relaxat, perquè és amb contància i paciència que aconseguirà el que es proposi.

Pensem en un infant capaç, autònom, independent, competent i creatiu.

A la nostra escola intentem que el paper de l’educadora, més que ensenyar, sigui el de guiar i acompanyar el nen en tot aquest procés tan complex.

“Les educadores: no com a transmissores de respostes, sinó com a companyes de viatge dels infants en l’aventura del coneixement”

Escoles de Reggio Emilia