Let’s take care of…

Today we want to tell you about the final project we developed during the last weeks of the course together with our friends in London.

Students in year 4 talked about different ways of taking care of ourselves: healthy habits, healthy diet, sports, etc. Students in year 5 talked about different way of taking care of the environment: recycling, saving water and electricity, etc. And, finally, students in year 6 talked about different ways of taking care of each other: our friends, poor people, etc.

This project was different from the projects we did before since it was done in conjunction with the students in London so we had the opportunity to do a Skype with them and decide on which part each of us was going to deal with.

It has been a lovely experience!!!!!

Avui us volem parlar del darrer projecte que hem desenvolupat amb els nostres companys de Londres.

Els alumnes de 4t van parlar sobre com podem cuidar-nos a nosaltres mateixos: els hàbits saludables, una bona dieta, esports, etc. A 5è es va treballar en relació a com cuidar el medi ambient: reciclatge, estalvi d’aigua i energia, etc. I, finalment, a 6è els alumnes van plantejar diferents maneres que tenim per poder cuidar els uns dels altres: els amics, la família, gent pobre, etc.

Aquest projecte ha estat diferent als altres perquè es va fer de manera conjunta amb els nens i nenes de Londres i és per aquest motiu que vam tenir l’oportunitat de parlar-nos amb ells per Skype i així dividir-nos la feina.

Ha estat una experiència molt enriquidora!