Llar d’infants La Taronja

La Llar d’Infants Municipal La Taronja és un centre de titularitat municipal que va iniciar la seva activitat l’any 1982 i està situada al barri de Camp Clar.

La Llar d’Infants té una capacitat de 39 places, de les quals 13 són per a infants d’1 a 2 anys, i les 20 places restants per a infants de 2 a 3 anys.

Des del cus 2013- 2014 treballem en grups heterogenis.

L’escola disposa de 1000m2 de superfície que es distrubueixen en dues aules obertes i organitzades en diferents racons de joc (espais de llenguatges i espais de joc simbòlic). També disposem d’una sala d’usos múltiples i plàstica; una sala de repòs; una sala de psicomotricitat; una cuina; un hall d’entrada; dos lavabos amb wc per als infants; pati exterior i magatzem.

Aquí us ensenyem els diferents espais de la nostra escola.

L’equip educatiu està format per professionals: 2 educadores tutores, 1 educadores de suport i una Mestra d’Educació Infantil com a directora del centre compartida amb la Llar d’Infants Municipal El Ninot.

Comptem també amb el suport de l’Equip Psicopedagògic Municipal.

EQUIP DOCENT I NO DOCENT LA TARONJA