Llar d’infants El Ninot

La llar d’infants Municipal El Ninot és un centre de titularitat municipal que va iniciar la seva activitat l’any 1981, esta situada al barri de Campclar .

La Llar d’Infants té una capacitat de 99  places repartides en sis grups:

* 3 grups  d’1 a 2 anys (39 places)

*3  grups de 2-3 anys (60 places)

L ’escola disposa de 2000 m2 de superfície que es distribueixen en sis aules amb lavabo i wc ,  una sala d’usos múltiples, una sala de repòs amb lavabos i wc, una sala de psicomotricitat, una cuina, bogaderia, un hall d’entrada, pati exterior, passadís amb jardí interior que envolta les classes, magatzem.

Aquí us ensenyem com és la nostra escola:

L’equip educatiu està format per professionals: 6 educadores tutores, 2 educadores de suport a jornada sencera, una educadora de suport a mitja jornada i una Mestra d’Educació Infantil com a directora del centre compartida amb la Llar d’Infants Municipal La Taronja.

Comptem també amb el suport de l’Equip Psicopedagògic Municipal.

EQUIP DOCENT I NO DOCENT EL NINOT