Lliga el conte i passa’l

Som escoles que participen en el pla d’actuacions del PEE ( Pla Educatiu d’Entorn ).

El Pla Educatiu d’Entorn  ( PEE ) és una iniciativa de cooperació educativa entre el Departament d’Educació de la Generalitat i l’Ajuntament de Tarragona que vol donar resposta integrada i comunitària a les necessitats educatives dels infants i joves, coordinant i dinamitzant l’acció educativa d’una zona més enllà de l’àmbit escolar.

Lliga el conte i passa’l”: treball transversal d’un conte entre les escoles i entitats del territori ( zona de Ponent ) a través de la Biblioteca Pública de Torreforta.

Els centres  de Ponent  participants de l’activitat:  Llar d’infants La Baldufa, Escola Ponent, La Salle, Escola La Floresta, Escola Campclar, Escola Riuclar, Escola Torreforta,  Casal l’Amic  Llar d’infants municipal La Taronja i Llar d’infants municipal El Ninot.

Primer trimestre es fa la presentació del conte als centres.

Segon trimestre cada centre participant treballa a  l’aula  al conte i fa una petita presentació pel bloc.

Tercer trimestre exposició dels treballa al blog i festa fi de curs, esmorzar col·lectiu i conta contes al Centre cívic de Torreforta.

Aquí teniu l’enllaç al bloc de “lliga el conte i passa’l”, on trobareu tant la presentació de la Llar d’Infants Municipal El Ninot com la de la Llar d’Infants Municipal La Taronja.