PINZELLADES MUSICALS- LLIM LA TARONJA

Us deixem un recull de fotografies de  l’últim Taller de Música amb les famílies, on es va assajar les cançons  per la cloenda musical del curs. També les de la cloenda, Pinzellades Musicals, que va tenir lloc aquest dissabte 2 de juny a  l’Auditori de la Diputació. Totes les famílies de la nostra Llar dels infants de 2 a 3 anys estaven invitades a participar en aquest acte lúdic, junt a les famílies  de la Llim el Ninot i de la Llim del Serrallo. Donem les gràcies a les famílies i a totes les persones que vam fer possible la realització d’aquest acte, especialment a l’Alba, els alumnes de L’Escola Municipal de Música i a la gran contacontes, la MontserRat.

Assaig

Cloenda