UNA LLAR OBERTA- LLIM LA TARONJA

Durant aquesta última setmana, els infants han pogut participar en diferents activitats gràcies a la col·laboració de diferents persones i entitats. En primer lloc el dimecres 22 vam estar en companyia de moltes famílies en el taller de música que com sempre l’Alba fa tan atractiu. El dijous 23 vam comptar amb la col·laboració d’alumnes de primer del Cicle Superior d’Educació Infantil de l’Institut Vidal i Barraquer. En dos grups els infants vam poder experimentar una “poesia”.Per últim el divendres 24 vam tenir la sort de poder gaudir d’un ball de Bollywood que ens van oferir un grup de persones de la Fundació ONADA. . Cliqueu l’última imatge que és un vídeo i podreu valorar aquesta activitat.A aquests últims en especial, MOLTES GRÀCIES.

Taller de música amb les famílies- Llim La Taronja

Alumnes Vidal i Barraquer “Poesias”- Llim La Taronja

Actuació de Bollywood amb integrants de la Fundació ONADA

Una resposta a UNA LLAR OBERTA- LLIM LA TARONJA

1. Casandra diu:

Gracias a vosotros por abrir las puertas de la escuela , por la dedicación y todo lo que les enseñáis y nos ayudáis.