BeeBots.

0

Les abelles Bee-Bot permeten començar a ensenyar control, llenguatge direccional i programació a nens i nenes entre 3 i 7 anys.

El Bee-bot, és un robot en forma d’abella molt divertit. Ens permet poder programar-lo per moure’l. Això vol dir que li podem dir on ha d’anar gràcies a uns botons que té a l’esquena.

Propòsit: Iniciar els més petits en la programació d’un robot

bee-boots

Code

0

Comencem a conèixer la Robòtica Educativa i practiquem amb la programació Code.

Gaudim i descobrim dia a dia.

Aquí teniu alguns enllaços per practicar.

Robòtica senzilla: infantil

Robòtica bàsica: Primària

Robòtica amb Scracht : Primària

code

Power point.

0

El PowerPoint és una eina d’Office que permet fer diferents treballs.

Amb el grup de 3r. vam realitzar unes boniques felicitacions nadalenques.

Robòtica Educativa. Scratch

0

L’Scratch permet que els alumnes puguin:

  • Reflexionar a través de projectes disponibles ja inventats per altres usuaris.
  • Creació d’animacions i activitats interactives.
  • Imaginar i innovar a partir del projecte que s’estigui observant.
  • Editar un joc que ja ha estat desenvolupat.
  • Compartir amb altres persones en línia.
  • Jugar per aprendre.

D’altra banda, en els entorns educatius el programa permet:

  1. Ajudar a pensar de manera algorítmica i aprendre a abordar problemes metòdicament.
  2. Guanyar comprensió sobre conceptes matemàtics com variables, coordenades i nombres aleatoris.
  3. Activar els processos metacognitius de l’usuari, ja que ofereix oportunitats per improvisar, posar a prova les seves idees, assajar i corregir errors.
  4. Obtenir productes en les primeres aproximacions.
  5. Controlar i barrejar diferents medis i compartir les creacions amb la comunitat.
  6. Afavorir l’intercanvi, estimulant l’aprenentatge col·laboratiu

 

Link    SCRATCH

cap-crearjocs-layers

Go to Top