Costa, muntanya i literatura

Aprofitant que hem treballat com és el paisatge de la costa i de la muntanya, fabriquem maquetes per parelles les fem servir per estudiar i hem pensat que els hi podríem treure més profit. O sigui que portem ninotets i escrivim històries fent servir la maqueta d’escenari. Una feina que li hem tret molt de profit.

Poesia visual

 Aquest curs hem tingut la gran sort de comptar amb l’ajuda del Dani, que ens ha fet despertar el gust per la poesia. En una sessió de plàstica ens van donar, per parelles, dos materials ben diferents i a partir d’aquí vam tenir que muntar un objecte i fer un poema. Gràcies Dani!!

La flor màgica

Aquest trimestre hem volgut saber més coses sobre els arbres que tenim en el pati, per això ens hem organitzat per grups i hem fet el següent estudi:
–  Treballem en grups de tres: el fotògraf, el lingüista i el científic. Cadascú ha fet una feina, però també treballem en equip. Cada grup ens hem posat un nom propi.
–  El fotògraf fa les fotos dels arbres del pati i les guarda a la carpeta del seu grup.
–  El lingüista busca el nom comú i el nom científic de cada arbre amb l’ajuda d’una pàgina web. Guarda la informació a la carpeta del seu grup.
– El científic busca coses interessants d’aquests arbres amb l’ajuda d’unes pàgines web. Guarda la informació a la carpeta del seu grup.
– Fem entre els tres una presentació amb la informació que hem guardat a la nostre carpeta i la veiem tots plegats.
–  Dibuixem l’arbre escollit.
–  Busquem la flor màgica a l’escola. La recollim, la deixem assecar i fem les bossetes d’olor per casa.