NEU!!

Dilluns 10 de març vam haver de marxar de l’escola perquè començava a nevar! i no vam poder tornar fins dimecres!! aquí teniu unes fotografies de quan començava a nevar.  Vam sortir al pati per veure que passava. 😆

Entre tots i totes…. LA LLÚDRIGA.

Entre tots i totes hem confeccionat una escultura del nostre poble! Mireu que maca que ha quedat. S’assembla la de veritat?

Els mamífers

La classe de 1rA estem estudiant la classificació dels animals. Em començat pels mamífers i una de les característiques que hem après és que els animals neixen de la panxa de la mare. Hi ha molts animals mamífers però aquests són els que més ens han agradat.

Anem al teatre!

Divendres 5 de febrer, els alumnes de cicle inicial hem anat al teatre! Després de caminar travessar el carrer major de Salt,gos-rosego hem arribat el teatre! Allà hi havia una escultura amb aigua molt divertida (sembla una piscina petita).

Dins del teatre les butaques eren força comodes i hem pogut disfrutar de l’obra “el gos rosegó”. Una història d’un gos femolec que troba un amo amb un caràcter especial. Tots dos aprenen a fer-se amics i a conviure conjuntament.

Heu vist l’obra? què us ha semblat?

Hola bloc!

La revolta de la naturablocAvui per primera vegada estreno un bloc. Desprès d’haver llegit uns quans articles, crec que val la pena tenir-ne un per tal de millorar la comunicació entre l’alumnat i sobretot millorar els meus coneixements! Espero que l’experiència sigui positiva i enriquidora.

Bloc, espero que siguem bons amics i que mutuament ens podem ajudar.

Si algú té alguna recomanació per posar en el bloc o per fer-me la feina més àgil…