MARC GUILLÉN de 4t d’ESO REP UNA BECA D’ANGLÈS

El nostre alumne de 4t d’ESO, Marc Guillén, ha estat becat per la Cambridge School amb un curs d’anglès per al proper curs 18-19. Felicitats, Marc!!

La Cambridge School ofereix per segon any consecutiu aquest tipus de beques per alumnes de 4t d’ESO, amb l’objectiu d’ajudar a alumnes que tenen molta motivació i capacitats per preparar-se per al seu futur”, són les paraules de Sarah Edge, directora general de Cambridge School.

18 joves de tota la comarca han rebut oficialment aquestes beques en un acte oficial que va tenir lloc el passat dijous 7 de juny al GRA Jove de Granollers, amb la presència dels alumnes becats i familiars, professors dels instituts, Cambridge School i personalitats dels diferents ajuntaments.