TASTETS LITERARIS DE SANT JORDI

Estem molt contents i agraïts per la visita de l’Enric Gomà i de l’Òscar Sotillos, que han vingut a fer-nos un tastet literari, en el marc de la Setmana literària.

Els alumnes de 2n de primària han rebut l’Enric Gomà que els ha presentat el seu llibre: Els quatre bandolers al Montnegre.

Els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è de primària han rebut la visita de l’Òscar Sotillos, escriptor i pare de l’escola. A 3r, 4t i 5è, el tastet ha estat de música i poesia, tot despertant els sentits dels oients. A 6è, l’Òscar els ha parlat de poesia virtual i del seu llibre Medianoche en el campanario.

Ambdues visites han estat “súperinteressants” i molt properes. Ha estat tot un luxe poder tenir l’Enric i l’Òscar al nostre Institut Escola!!