ACTUEM PER A LES ESCOLES

Els passats dies 19, 20, 21 i 22 de març, els alumnes de P4, 1r, 3r i 5è de primària van poder assistir a l’Ateneu a les actuacions en directe que van fer els alumnes de l’Escola Municipal de Música i d’Expressió de Sant Celoni, en el marc del projecte Actuem per a les escoles. D’entre els alumnes músics i actors, n’hi havia del nostre Institut Escola. Els felicitem per les seves actuacions!

CANTEM DE NIT I DE DIA amb la Bhàvana, la Gemma i la Ivet; EL LLAC DE LES PERLES amb l’Ibai a la percussió, l’Elena al violí, la Nerea i l’Anna d’actrius, l’Olívia al violí i l’Aina al violoncel; DANSES D’AHIR I D’AVUI amb en Pau, en Max i la Bruna al grup de vent: trombó i trompetes; i UN MAR D’EMOCIONS amb en Roc a la bateria amb la Green Band.