PROJECTE COLÒNIES – 4t DE PRIMÀRIA

Els alumnes de 4t de primària van anar a Palamós els passats dies 9 i 10 de novembre.

Abans de marxar, aquests alumnes van estar treballar a l’escola, de manera col·laborativa, el seu projecte “Colònies”:

Dividits en grups heterogenis, els mateixos alumnes eren els encarregats d’organitzar la intendència, el servei de taules, les activitats del dia i el show-discoteca del vespre. Cada grup va haver de redactar, abans de marxar, en què consistia el seu càrrec, els horaris, les normes i el material per a les diferents activitats. Un cop allà, van portar-ho tot a terme. I, a la tornada, ha estat tot recollit en El meu diari de colònies.

A part de les activitats que ells mateixos havien pensat i preparat durant el projecte, també van poder visitar el Museu de la pesca i la Llotja de Palamós.

L’experiència amb aquest projecte, on els alumnes són els encarregats de preparar les seves colònies, ha estat valorada molt positivament per tots.