ROBOTSENY 2017

El passat dissabte 10 de juny, els alumnes de 6è A i B, com en els darrers cursos, i amb les altres escoles de la zona, van participar a la jornada de robòtica Robotseny, que va tenir lloc a la Plaça de la Vila de Sant Celoni al llarg de tot el matí. Va ser un dia molt profitós i, tot i que en aquesta ocasió no es va aconseguir cap reconeixement, els alumnes van aprendre molt. Hi havia dues activitats. 1) La presentació de la solució a un repte: Les diferents empreses patrocinadores els proposaven aquests reptes i  cada grup n’escollia un. Els nostres alumnes van escollir el disseny d’una carmanyola resistent i sostenible per a l’empresa M’penta. 2) La posada en marxa del robot amb les diferents consignes establertes pel jurat. Cada situació superada pel robot valia punts.