Servei de menjador

Pepita Ventura
Monitors/es

L’equip de monitors està format per persones contractades per a la vigilància i atenció als nens/es durant l’horari del menjador.

La funció dels monitors és educar els/les alumnes: ensenyar-los a menjar, aconseguir que adquireixin hàbits i bones maneres i procurar la participació de tots/es els/les nens/es en els jocs.

Quotes

Abonaran quota fixa tan sols els nens i nenes que es quedin a menjador tot el mes.
Es consideren eventuals els que es queden a dinar a l’escola alguns dies. El preu per dia dels eventuals és una mica més elevat.

A “La Caixa” del carrer Nàpols 342, trobareu a la venda els tiquets en blocs de 3. Es poden utilitzar al llarg de tot el curs. En aquest cas es comunicarà a menjador a les 9:00h del matí i es lliurarà un tiquet.

Per malaltia es retornarà, a partir del tercer dia consecutiu, la part proporcional de la quota corresponent a cuina, no a d’altres despeses (monitors,…).
S’haurà de comunicar la baixa per escrit per tal de no preparar el menú. En cas contrari no es farà la devolució.

Per sortides d’un dia que comporti menjar fora de l’escola, caldrà que prepareu el dinar en una carmanyola i la beguda en una cantimplora. L’import d’aquest dia es descomptarà del rebut del mes següent.

Menús mensuals

En aquesta secció podeu trobar els menús que es serviran al servei de menjador ordenats per mesos.