L’Hort

A l’escola la Sedeta tenim un hort que l’alumnat de Primària utilitza per treballar la terra, conèixer les eines principals de l’hort i observar el creixement de les plantes conreades. Els nens i nenes s’encarreguen de plantar les llavors o col.locar el planter en el lloc corresponent, de regar-lo, mantenir-lo arrencant les males herbes i recollir el cultiu. Depèn de l’època de l’any plantem: cols, coliflors, enciams, calçots, tomaqueres…

hort1hort2

• El 1r trimestre planten els alumnes de 2n, 4t i 6è
  • El 2n trimestre planten els alumnes de 1r, 3r i 5è

hort3

hort4

L’hort de la Sedeta és molt especial ja que en Justo Domínguez, que ens va deixar el 2011, va ser el promotor de la idea de l’hort, es va dedicar a les seves tasques i li encantava explicar als nens i nenes de l’escola el seu funcionament. Per això, hi ha una placa a l’hort i al pati en commemoració seva.

hort5

hort6

Cap al mes de març se celebra a l’escola la Calçotada Popular, on els alumnes de 6è són els encarregats de collir els calçots i preparar-los per menjar.