4t Motxilla activitat física

Durant aquest curs hem posat en funcionament a la classe de 4t la motxilla de l’activitat física .És una activitat que hem portat a terme al llarg de tot el curs per tal d’incentivar als alumnes de 4t a practicar activitat física sols, amb companys, amics o familiars durant el seu temps de lleure.Cada alumne ha  disposat de la motxilla durant un cap de  setmana segons el calendari establert a inici de curs.

Abans d’endur-se la motxilla  l’alumne que la retorna i el que se l’emporta revisen amb el mestre d’e.física que tot el material estigui en perfecte estat i signin en la graella a la tornada i a la recollida de la motxilla.

A més, hem demanat a l’alumnat que aportin una o més fotografies  on es vegi que estan practicant activitat física amb el material de la motxilla.

Aquesta activitat contribueix a l’assoliment de la competència 8 de la Dimensió joc motor i temps de lleure.

Practicar activitat física vinculada a l’entorn com una forma d’ocupació del temps de lleure.

Us volem felicitar a totes les famílies i alumnat del 4t, pel bon ús que heu fet i les fotografies aportades.

Bon estiu

Aquest article ha estat publicat en 4t (Quart), Cicle Mitjà, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.