4t Creació reptes cooperatius

En aquest tercer trimestre l’alumnat de 4t, en col·laboració amb la mestra-tutora i dins l’àrea d’E.Física s’ha engrescat i animat a crear,editar i posar en pràctica reptes cooperatius d’E.Física, ja que han volgut participar en el Projecte#challenge E.F. que promou  l’escola Agustí Bartra de Terrassa, que consisteix en incorporar les eines TIC per fomentar l’autonomia,implicació  i la motivació en la pràctica de l’educació física. Cal felicitar a tota la classe per la seva implicació, dedicació i entusiasme que hi han posat pel disseny i creació de reptes. Un cop fets els grups de treball,la primera fase feta a la classe, consistia en elaborar per escrit el repte( àrea de català) i fer-ne el seu disseny( àrea de plàstica). Després, era revisat pel mestre d’E.Física i es portava a la pràctica , per veure si era viable o se n’havien de fer modificacions. Un cop posat en pràctica amb les noves tecnologies (ipads), ús de les TIC, feiem la seva gravació i edició.

Aquí us mostrem el treball fet, amb l’agraïment a totes les parts implicades, classe de4t, tutora i mestre d’e.f. Esperem que el disfruteu i en podeu posar en pràctica alguns d’aquests reptes, com farem l’any vinent en alguns cursos.

Aquest article ha estat publicat en 4t (Quart), Cicle Mitjà, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.